به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    عامل رتبه بندی Google شما می توانید بعد از ظهر تأثیر بگذارید [مطالعه موردی]
    بازاریابی محتوا | موتورهای جستجو
    نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
    چه چیزی Google را "محتوای با کیفیت" می داند؟ و چگونه می توانید از ویژگی های به ظاهر ذهنی برای بهبود جایگاه خود در جستجو استفاده کنید؟

    ما سعی کرده ایم این مسئله را بفهمیم که الگوریتم Hummingbird در سال 2013 در دامان ما افتاد و اولویت بندی "متن" بر "استفاده / فرکانس کلمات کلیدی" را بدست آورد. این بدان معنی است که الگوریتم گوگل قصد دارد معنی پشت کلمات موجود در صفحه را درک کند به جای کلمات کلیدی صفحه و ابرداده به تنهایی.

    این تغییر جدید دریا به این معنی است که الگوریتم برای ارائه مطالب منطبق با هدف واقعی کسی که در جستجوی یک کلمه کلیدی است ، بین این خطوط در حال خواندن است.

    مطالب طولانی تر بنویسید؟ نه خیلی سریع!
    مشاهده ما در پاسخ به جستجوگرها به روزرسانی های Google خنده دار است. ما مانند یک طبقه پر از معامله گران روز هستیم که در مورد آخرین Cryptocurrency اخبار می گیریم.

    یکی از برجسته ترین تئوری هایی که باعث ایجاد دور شد این بود که محتوای طولانی تر کلید رتبه بندی ارگانیک بود. من مطمئن هستم که مقالات زیادی را در این باره خوانده اید. ما در Brafton ، یک آژانس بازاریابی محتوا ، برای مدت کوتاهی به آن یکی گرفتیم . ما حتی موفقیت های مختصر را تجربه کردیم.

    با این حال ، چیزی که ما درک نکردیم این بود که وقتی موفقیت را تجربه کردیم ، به این دلیل بود که به طور تصادفی روی فاکتور رتبه بندی واقعی گیر افتادیم.

    محتوای طولانی تر به تنهایی هدف Hummingbird نبود.

    عمق محتوا
    بیایید یک سناریوی فرضی را در نظر بگیریم.

    اگر می خواهید کلید واژه "تکنیک های بهینه سازی جستجو" را جستجو کنید ، SERP را مشاهده می کنید که شبیه به موارد زیر است:

     

    هیچ چیز بیش از حد در مورد این نتایج تعجب آور نیست.

    با این حال ، اگر قرار بود از هریک از این 10 نتیجه عبور کرده و به مباحث اصلی که در مورد آنها بحث کرده اند توجه داشته باشید ، از نظر تئوری لیستی از تمام مباحث مورد بحث توسط همه سایت های رتبه بندی برتر را خواهید داشت.

    مثال:

    موضع 1 موضوعات مورد بحث: A ، C ، D ، E ، F

    موضع 2 موضوعات مورد بحث: الف ، ب ، ف

    موقعیت 3 موضوعات مورد بحث: C ، D ، F

    موقعیت 4 موضوع مورد بحث: A ، E ، F

    پس از اتمام این تمرین ، لیست کاملی از هر مبحث مورد بحث (A-F) را خواهید داشت و شروع به دیدن الگوهای اولویت می کنید.

    در مثال بالا ، یادداشت "موضوع F" در هر چهار بخش از مطالب مورد بحث قرار می گیرد. یکی این موضوع را مبنای سنگ بنایی قرار می دهد که باید در اولویت قرار گیرد.

    اگر قرار بود مطلبی بنویسید که هر یک از مباحث مورد بحث توسط هر رقیب را در صفحه یک پوشش می داد و بر مباحث سنگ بنای مناسب تأکید می کرد ، در تئوری ، کامل ترین مطالب را در مورد آن موضوع خاص خواهید داشت.

    با تولید کاملترین مطالب موجود ، بالاترین کیفیت را به دست می آورید که به بهترین وجه قصد جستجوگر را برآورده می کند. بیش از این ، شما اساساً می توانستید مرکز منابع نهایی را برای همه چیزهایی که یک شخص می خواهد درباره آن موضوع بداند ، ایجاد کنید.

    نحوه شناسایی مباحث برای بحث در یک قطعه از مطالب
    در این مرحله ، ما فقط نظری هستیم. این تئوری منطقی است ، اما آیا واقعاً کارایی دارد؟ و چگونه می توانیم به جمع آوری علمی اطلاعات در مورد موضوعات بپردازیم تا در یک قطعه محتوا بحث کنیم؟

    یافتن موضوعات برای پوشش:

    دستی: همانطور که قبلاً بحث شد ، می توانید آن را به صورت دستی انجام دهید. این روند خسته کننده و پر تحرک است ، اما می توان آن را در مقیاس کوچک انجام داد.
    استفاده از SEMrush: SEMrush یک الگوی محتوای آموزش سئو را در اختیار شما قرار می دهد که راهنمایی در مورد انتخاب موضوع برای یک کلمه کلیدی معین را ارائه می دهد.
    استفاده از MarketMuse: MarketMuse در ابتدا با هدف عمق محتوا ساخته شده است ، با الگوریتمی که Hummingbird را تقلید می کند. MM روندی کاملاً غیرعلمی را طی می کند و آن را علمی می کند. برای هدف از این مطالعه موردی ، از MarketMuse استفاده کردیم.
    فرآیند

    فرایند را در عمل مشاهده کنید

    1. محتوای به ارزش بهینه سازی را شناسایی کنید
    ما لیست گسترده ای از کلمات کلیدی را که وبلاگ ما برای آن رتبه بندی کرده ایم ، جستجو کردیم. ما این لیست را برای کلمات کلیدی که در رتبه های اول در SERP ها رتبه بندی نشده بودند اما فیلترشکن قوی داشتند ، فیلتر کردیم. همچنین می توانید این کار را با صفحات اصلی فرود انجام دهید.

     

    مثالی در اینجا وجود دارد: ما در مقام سوم برای کلمه کلیدی "بازاریابی محتوای مالی" قرار داشتیم. در حالی که این یک کلمه کلیدی با حجم کم است ، ما به دلیل قصد تجاری بالائی که به وجود آمد ، مشتاق بودیم که آن را تملک کنیم.

     

    2. قطعه موجود خود را ارزیابی کنید
    نگاهی ذهنی به مطالب خود بیندازید که در رتبه بندی کلمه کلیدی قرار دارد. آیا این یک قطعه جامع را می بیند؟ آیا می تواند از نمونه های به روز شده بهره مند شود؟ آیا می تواند از رسانه جاسازی شده درون خطی بهتر / به روز شده بهره ببرد؟ با نگاهی گذرا به مطالب موجود ، مشخص شد که نمونه هایی که استفاده کردیم قدیمی است ، همانند برندسازی نیز.

    3. موضوعات را مشخص کنید
    همانطور که در ابتدا گفته شد ، می توانید این کار را از چند طریق مختلف انجام دهید. ما از MarketMuse استفاده کردیم تا مباحثی را که انجام می دادیم خوب پوشش دهیم و همچنین شکاف های موضوعی خود را بشناسیم ، موضوعاتی که رقبا در مورد آنها بحث می کردند ، اما ما اینطور نبودیم. نتایج به شرح زیر بود:

    مباحثی که ما برای پوشش دادن کار خوبی انجام دادیم:

    تأثیر بازاریابی محتوا در برندینگ
    تأثیر استفاده از مطالعات موردی
    اهمیت اینفوگرافیک
    پیامدهای تجاری یک برنامه بازاریابی محتوا
    ایجاد مقاله برای مخاطبان خود
    مباحثی که ما یک کار ضعیف برای پوشش دادن انجام دادیم:

    بازاریابی به هزاره ها
    نحوه بازاریابی به مشتریان فعلی
    تهیه یک استراتژی بازاریابی محتوا
    شناسایی و پیگیری اهداف
    4- قطعه را بازنویسی کنید
    با توجه به چگونگی به روز بودن نمونه های ما ، و تعداد مباحثی که از بحث درمورد آن غافل بودیم ، تعیین کردیم که بازنویسی کامل این قطعه ضروری است. به نویسنده ما ، مایك اونیل ، راهنمایی موضوع داده شد ، و اطمینان حاصل كرد كه او درک كاملی از هر آنچه را كه لازم است مورد بحث قرار گیرد ، برای ایجاد یك مقاله جامع است.

    5. مطالب را به روز کنید
    برای حفظ عدالت در لینک ، همان URL را حفظ کردیم و محتوای جدید را به سادگی با جدید به روز کردیم. سپس تاریخ انتشار را به روز کردیم. این مقاله جدید با عمق به روزرسانی مطالب ، برندسازی مدرن و تصاویر بصری به این شکل به نظر می رسد.

    6. به عنوان Google دریافت کنید
    به جای اینکه منتظر تجدیدنظر در گوگل در مجدد مطالب باشید ، می خواستم نتایج را فوراً ببینم (و واقعاً فوری است).

    7. نتایج خود را بررسی کنید
    یک پنجره ناشناس باز کنید و موقعیت به روز شده خود را ببینید.

    نتایج امیدوار کننده:
    ما بیش از دهها آزمایش انجام داده ایم و نتایج مثبتی را در سراسر صفحه مشاهده کرده ایم. همانطور که در فیلم نشان داده شده است ، این نتایج معمولاً در مدت زمان 60 ثانیه پس از تجدید چاپ مجدد محتوای به روز شده ، محقق می شوند.

    هدف کلمه کلیدی

    رتبه بندی قدیمی

    رتبه بندی جدید

    "بازاریابی محتوای مالی"

    3

    1

    "یک زیر دامنه چیست"

    16

    6

    "بهترین خبرنامه های شرکت"

    32

    4

    "بازاریابی کارمندان"

    7

    3

    "آژانس بازاریابی محتوا"

    16

    1

    "کارتهای ویزیت محلی Google"

    16

    5

    "وبلاگ شرکت"

    7

    4

    "ابزارهای بازاریابی SEO"

    9

    3

    از بین این آزمایشات ، نمونه دیگری از این فرآیند برای کلمه کلیدی "بهترین خبرنامه های شرکت" ارائه شده است.

    قبل از:

     

    بعد از

     

    فرضیات:
    از این نتایج می توان فرض کرد که عمق و وسعت محتوای پوشش موضوع اهمیت دارد - چیزهای زیادی. به نظر می رسد الگوریتم گوگل درک از چشم انداز موضوع رقابتی برای یک کلمه کلیدی دارد. در مثال فرضی ما از قبل ، به نظر می رسد که الگوریتم می داند که موضوعات A-F برای یک کلمه کلیدی معین وجود دارد و از آن مجموعه موضوعات به عنوان معیار برای عمق محتوا در میان رقبا استفاده می کند.

    ما همچنین می توانیم فرض کنیم الگوریتم گوگل یا الف.) بلافاصله به اطلاعات به روز شده پاسخ می دهد ، یا ب) یک عکس فوری ذخیره شده از چشم انداز عمق محتوای رقابتی برای هر کلمه کلیدی داده شده دارد. هر یک از این سناریوها به دلیل سرعت در رتبه بندی مجدد محتوای به روز بسیار محتمل است.

    در پایان ، به طور خودسرانه مطالب طولانی را ننویسید و آن را "با کیفیت بالا" بنامید. کلمه کلیدی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید انتخاب کنید و یک مطالب جامع را ایجاد کنید که کاملاً از آن کلمه کلیدی پشتیبانی کند. هیچ تضمینی وجود ندارد که به شما یک مقام برتر اعطا شود - فاکتورهای قدرت دامنه نقش بزرگی در رتبه بندی بازی می کنند - اما مطمئناً همانطور که دیدیم شانس خود را بهبود خواهید بخشید.

    درباره Jeff_Baker -

    جف مدیر استراتژی بازاریابی دیجیتال در دفتر سان فرانسیسکو Brafton است. وی در زمان شخصی خود ، نجاری و جادوگر است.

    بهینه ساز
    يکشنبه 28 مهر 1398 - 5:56
    بازدید : 307
    برچسب‌ها :

    Link Tracker Pro با محدود کردن سرمایه گذاری ، ارائه ROI بی بدیل برای خدمات سئو ، رتبه بندی را بالا می برد.

    اه دقیق برای ساخت بک لینک
    با سرکوب جدید Google در رابطه با لینک دهنده های ارسال مهمان ، سایتهایی که آژانس های جستجوگرها با آنها ارتباط دارند می توانند "سمی" تلقی شوند و در واقع به رتبه بندی سئو آسیب برساند

    Link Tracker Pro هوشمندانه ترین روش برای ساخت لینک های بک لینک است و به شما امکان می دهد قبل از ایجاد آن ، هر بک لینک متنی را آزمایش کنید!

    مزیت Link Tracker Pro
    ابزار ما به شما امکان می دهد لینکهای سالم بسازید که باعث افزایش رتبه شما می شوند ، در حالی که از لینک هایی که به عملکرد SEO آسیب می رساند ، در امان هستید.


    با لینک Tracker Pro
    بک لینک ایجاد شده 8
    بهبود رتبه بندی 76٪
    سرمایه گذاری بک لینک 400 دلار (50 دلار / بک لینک)


    سایت

    بدون ردیاب پیوند
    بک لینک ایجاد شده 12
    بهبود رتبه بندی 43٪
    سرمایه گذاری بک لینک 600 دلار (50 دلار / بک لینک)


    سایت

    برای رتبه بندی بهتر پول کمتری خرج کنید
    Link Tracker Pro با ساختن پیوندهای باهوش تر ، ROI را بهینه می کند

    خوک
    از سموم خودداری کنید
    پیش زمینه
    شما ممکن است به جای بهبود آنها باعث ایجاد بک لینک هایی شوید که در واقع به رتبه های شما آسیب می رسانند. با استفاده از ابزار مانیتورینگ لینک دهنده ما ، شما می توانید رفتار رتبه بندی هر لینک دهنده متنی را ردیابی کنید تا بتوانید فقط در سایتهای سالم پیوند برقرار کنید.

    خوک
    نظارت بر عملکرد رتبه بندی شده خود را
    برای شناسایی هرگونه بک لینک های مضر ، تمام برنامه های ایجاد لینک خود را با برنامه ما بطور دقیق کنترل کنید. فقط افراد سالم را فعال نگه دارید ، بنابراین می توانید بالاترین رتبه سئو ممکن را کسب کنید!

    خوک
    پس انداز کنید
    جستجوگرها
    Link Tracker Pro با نیاز به ایجاد لینک های بک لینک کمتر ، باعث کاهش سرمایه گذاری جستجوگرها می شود و ضمن محدود کردن هزینه ها ، باعث بهبود رتبه موتورهای جستجو می شود.

    انواع ویژگی های حق بیمه
    همه چیز برای نظارت بر بک لینکهای هوشمندانه شما نیاز دارید

    سایت
    رتبه بندی تشخیص سمیت
    با استفاده از الگوریتم تشخیص پیشرفته ما ، پیوندهای پشتی خود را از وب سایتهای سمی عاری نگه دارید.

    شما قادر خواهید بود بلافاصله یک بک لینک سمی را شناسایی کنید زیرا الگوریتم ما واکنش کلمه کلیدی به بک لینک شما را تجزیه و تحلیل می کند ، یک اثر مثبت یا منفی را نشان می دهد.

    سپس می توانید ضمن حفظ موارد سالم ، هرگونه بک لینک سمی را از بین ببرید.

    مدیریت بک لینک کامل
    با استفاده از Link Tracker Pro می توانید از ورود اطلاعات در چندین صفحه گسترده خداحافظی کنید.

    رابط کاربری ساده اما مؤثر ما به شما امکان می دهد همه بک لینک های خود را از یک بستر متمرکز ردیابی ، نظارت و تحلیل کنید.

    سایت
    سایت
    داشبورد نظارت بصری
    داشبورد با کاربرد آسان همه اطلاعات بک لینک خود را با یک نگاه به شما می دهد.

    پنل مدیریت backlinks ما می تواند کاملا مطابق میل شما تنظیم شود. به سرعت لینک های بک گراند را بر اساس سایت ، نوع و هر متریک دیگر مرتب کنید تا داده های مورد نیاز خود را بدست آورید ، در صورت نیاز!

    ابزار رفتار رتبه بندی انقلابی
    ما یک الگوریتم ویژه ای ایجاد کرده ایم که فوراً بک لینکهای سالم را از آنهایی که سمی جدا می کنند.

    تست ارسال مهمان
    وبلاگ هایی را که مقالات ارسال مهمان را می پذیرند کشف کنید و عملکرد کلمه کلیدی شما را تجزیه و تحلیل کنید تا از ایجاد لینک فقط در سایت های سالم اطمینان حاصل کنید.

    تست پیوند PBN
    پیوندهای شبکه وبلاگ خصوصی خود را در سایتهای دارای طاقچه های مربوطه آزمایش کنید تا قبل از افزودن آنها به سایت پول خود ، سالم باشند یا خیر.

    نظارت بر ساختمان پیوند
    وقت ندارید که فرصتهای پیوند خود را آزمایش کنید؟ شما هنوز هم می توانید از Link Tracker Pro برای نظارت بر پیوندها و خلاص شدن از لینک هایی که به رتبه بندی شما آسیب می رساند ، استفاده کنید.

    بهینه ساز
    شنبه 27 مهر 1398 - 18:06
    بازدید : 291
    برچسب‌ها :

    دریافت واقعی با خرده فروشی: راهنمای آژانس برای الهام بخشیدن به تعالی فروشگاهی

     

    هیچ کارمند آژانس بازاریابی هنگامی که مشتری خرده فروشی را می بیند نظاره هایی مانند این را در وب می بیند ، احساس خوبی ندارد.

     

    اما می توانیم دریابیم که چرا آنها اتفاق می افتند ، و اگر ما به کارهای فوق و فراتر از آن می پردازیم ، اگر متعهد به صادق بودن با مشتری ها باشیم و عملی داشته باشیم ، ممکن است بتوانیم مواردی را به وجود بیاوریم. استراتژی برای بهبود در فروشگاه آنها.

     

    در این پست ، برخی از توصیه های نامه داخلی در تسلا را برجسته می کنم که احساس می کنم برای بخش خرده فروشی بسیار کاربردی است. من همچنین می خواهم به آژانس شما در مقابله با بلوزهای خرده فروشی که این روزها اخبار را با نام های بزرگ کوچک سازی ، انحلال و تعطیل کردن فروشگاه ها کمک می کند ، کمک کنم - قصد دارم یک اینفوگرافیک قابل چاپ را با برخی از آمارها با شما به اشتراک بگذارم که تقریباً تضمین می کنند تولید مثبت بودن مشتری برای ایجاد تغییر واقعی بسیار ضروری است. و برای برخی از الهام بخشیدن بیشتر ، من می خواهم یک زن و شوهر از حکایات مربوط به یک کولر Igloo ، یک راهب ، خزه گوزنها و بررسی ها را ارائه دهم.

    درد واقعی خرده فروشی اشتباه شد: کولر گریزان ، "شرکت" و مردی که به سختی می توانست ایستاد

     

    "سلام آنجا" ، من به کارمند فروشگاه خدمات مشتری در فروشگاه بزرگ سلام کردم. "کولر کوچک را از کجا می توانم پیدا کنم؟"

     

    او گفت: "ما هیچ نداریم."

     

    "شما هیچ خنک کننده ای ندارید؟ مثلاً ، یک کولر ایگلو برای گرفتن سرگرمی سواری می کند تا اوضاع را سرد نگه دارد؟ "

     

    "شاید در آنجا" ، دست خود را در حالت ناخوشایند تکان داد.

     

    و من یک دقیقه در آنجا ایستادم ، انتظار داشتم که او واقعاً این موضوع را برای من بفهمد ، حتی ممکن است مرا به راهروی مناسب راهنمایی کند ، یا از مدیر بخواهم در صورت لزوم به معامله من کمک کند. اما در سکوت او ، من دور شدم.

     

    "سلام آنجا" ، روز بعد با مشخصات بیشتر در فروشگاه عمومی محلی سعی کردم. "کجا می توانم چیزی را مانند یک کولر کوچک Igloo پیدا کنم تا همه چیز را در یک پیک نیک سرد نگه دارد؟"

     

    کارمند پاسخ داد: "من نمی دانم."

     

    "اوه ..." گفتم ، ناراحت کننده است.

     

    وی خطرات كرد و گفت: "این می تواند در جایی بالا باشد" و من را به دنبال طبقه دوم كشید ، كه ظاهراً یك كلاهبرداری كه احتمالاً غیر كیفیت سازگار با كالاها برای كالاهای تصادفی است ، جایی كه من به یك كارمند با نور كم دوم متوسل شدم. چه کسی به من گفت احتمالاً باید به طبقه پایین بروم و سؤال خود را برای شخص دیگری تشدید کنم.

     

    و ظاهراً افزایش سرعت لازم بود ، زیرا در سومین تلاش ، مردی بسیار قد بلند توانست نگاه خود را به بعضی از کولرهای موجود در یک قفسه بالا بلند کند ... در نمای واضح از پیشخوان پرداخت که در آن همه چیز شروع شد.

     

    چرا همه ما تجربیاتی از این دست داریم؟

     

    "شرکتی به ما می گوید چه چیزی را حمل کنیم" همان تقریباً تدافعی با صدای دفاعی است که من اکنون از سه کارمند در دو بازار مختلف Whole Foods Market دریافت کرده ام که می پرسم آیا از زمان خرید آمازون می توانند موارد خاصی را برای من سفارش دهند.

     

    زیرا ، می دانید ، قبل از آنکه آمازون با تمام غذاها همراه باشند ، کارکنان با کمال میل می خواستند هر چیزی را که در انبار موجود نبود ، تهیه کنند. حال اگر آنها متوقف شوند ویتامین D-3 اسکاندیناوی ساخته شده از خزه را که توسط گوزنها خورده شده است متوقف کرده ام و باید آن را بخورم زیرا من نمی خواهم نوع ایجاد شده با تابش پشم گوسفند ، من مجبور باشم یک کل را سفارش دهم مورد آن را به دست من در یک بطری. زیرا ، شما می دانید ، "شرکت".

     

    چرا فاصله بین شرکت و مشتری باعث می شود احساس کنم مغازه ای که من در آن ایستاده ام و همه کارکنان آن بی قدرت هستند؟ چرا من مشتری هستم که احساس ناتوانی کرده ام؟

     

    بنابراین شاید جستجوی من برای خنک شدن ، نگرانی هایم در مورد دسترسی به خزه گوزنها و خدمات خنده دار مشتری که من تجربه کرده ام ، نشانه "درد واقعی" نیست. اما این کار را می کند:

     

    تصویری از یک بررسی یک ستاره: "داروخانه از آنچه من می بینم و تجربه کرده ام نگرانی مریض ، مسن و معلولیت را نشان نمی دهد. 2 خط برای قطره و برداشت وجود دارد که خوب است ، اما کسانی که از داروخانه استفاده می کنند را در نظر داشته باشید. بیمار یا حاد یا مزمن است. هیچ کس نمی خواهد آنجا باشد. خطوط معمولاً طولانی است که تلفن از قلاب زنگ می زند ، بسیار کم فشار است. هیچ صندلی در نزدیکی خط وجود ندارد که بتواند حتی اگر کسی به آن درد زیادی برسد ، بنشیند. به سختی بایستید ، منطقه انتظار در نزدیکی نیست. اگر مجبورید از بین برید و انتخاب کنید باید در 2 خط جداگانه منتظر بمانید ، آنها حتی اگر فقط چند پا از هم فاصله داشته باشند ، از پنجره دیگر اطلاع نخواهند داد. افراد عمیق ، بانداژ پا و تکیه دادن به سبد خرید برای اینکه بتواند بایستد ، اما او در خط اشتباه بود و به او گفته شد که به خط دیگر برود. آنها می توانند فیلمنامه را به راحتی بگیرند ، از او خواستند که در محل انتظار صبر کند. اسکریپت 5 پا را طی کنید و وقتی نوبت او بود ، با او تماس بگیرید ، اما این فلا که به سختی می توانست بایستد ، t داشت o در یک خط دیگر ، 4 نفر در عمق صبر کنید. من در خط صحیح بودم ، انتخاب کنید. من یک سالخورده معلول با سرطان و درد مزمن هستم. با این حال ، من از ابتدای سال کارت بیمه جدید Rx داشتم. به من گفته شد که در صف دیگر نیز صبر کنید! من در خط صحیح قرار داشتم ، اما کارکنان آنقدر ضعیف آموزش دیده بودند که نتوانستند شماره جدیدی وارد کنند. این موارد در آنجا بارها و بارها اتفاق می افتد. من دفتر خانه را نوشتم و صدا کردم که خیلی نگران است اما هیچ چیز تغییر نمی کند. من سعی کردم با مدیر صحبت کنم ، که به طور طبیعی "در دسترس" نبود ، اما کارنامه وی باعث شد تا روند کارشان روشن شود تا مهمتر از مشتریان باشد. تنها کاری که باید برای حل این مشکل انجام دهد ، فراهم کردن صندلی نشسته در نزدیکی است یا از مشتری می خواهیم در محل انتظار که در آن صندلی ها قرار دارد صبر کند و از مشکل پشت پیشخوان مراقبت کند ، اما آنها ترجیح می دهند بیمار ، زخمی و پیر مانند زباله را درمان کنند. از ایجاد یک تغییر کوچک که باعث ایجاد تفاوت بزرگی در مشتریان می شود. اگرچه آنها بسیار نزدیک هستند ، من به دنبال داروخانه ای هستم که در واقع وظیفه انتقال اسکریپت های من را بر عهده دارد ، زیرا احساس می کنم آنها بسیار بی هوش و بی علاقه هستند ، اگرچه این وظیفه آنها برای کمک به بیماران است. "

     

    این درد واقعی است. هنگامی که خدمات مشتری به حدی ناکام می ماند که مشتریانی که بد رفتار می شوند بیشتر از دید مشتریانی که با همان سرنوشت دیدار می کنند ناراحت می شوند ، احتمالاً علت آن در ساختار شرکت ایجاد می شود. و آژانس بازاریابی شما در حال جستجوی یک بحران شهرت جهانی است که می تواند مواردی مانند دادخواستها ، آسیب های مشهور به شهرت و حتی بسته شدن برای مشتریان ارزشمند شما را پیشگویی کند.

     

    وقتی با بلایای خدمات مشتری روبرو می شوید ، سؤالاتی از قبیل:

     

        آیا هیچ کس در شرایط من نمی تواند به لیست موجودی فروشگاه فعلی دسترسی داشته باشد یا اینکه مانع از آن شود ، به جای اینکه ریسک ضرر از دست دادن فروش را بدست آورید ، با من کالا جستجو کنید؟

        آیا کسی نمیتواند به "شرکتها" اجازه دهد بداند که من از "سیاست خدمات به مشتری" که من را مجبور می کند 225 دلار برای خرید یک مورد کامل از ویتامین ها خرج کنم ، ناراضی هستم؟ چرا من به جای شخص مانند انبار رفتار می کنم؟

        آیا کسی در داروخانه نمی تواند مردی را ببیند که زخم پا دارد ، می تواند روی زمین بیفتد ، صندلی تاشوئی را برای او بگیرد و او را در امان نگه دارد ، بجای اینکه یک دادخواست خطر کند؟

     

    من فکر می کنم پاسخ "نه" به هر سه سؤال از دلایل مشخص ناشی می شود. و فکر می کنم مدیرعامل تسلا ، الون ماسک ، وقتی او اخیراً نامه ای را برای کارمندان خود نوشت ، دلایلی در ذهن داشت.

     

    "این درست است که مردم بتوانند مستقیم صحبت کنند و فقط اتفاق درست را انجام دهند."

     

        وی افزود: "ارتباطات باید با کوتاهترین مسیری که برای انجام کار انجام می شود ، سفر کنند نه از طریق" زنجیره فرمان ". هر مدیری که سعی در اجرای زنجیره ارتباطات فرمان داشته باشد ، به زودی خود را در جای دیگری پیدا می کند.

     

        منبع اصلی مسائل ارتباطی ضعیف بین وزارتخانه ها است. راه حل این امر امکان دسترسی آزاد بین اطلاعات بین تمام سطوح است. اگر برای اینکه کاری بین بخشها انجام شود ، یک فرد مشترک باید با مدیر خود صحبت کند ، که با یک مدیر صحبت می کند ، با یک VP صحبت می کند ، با یک VP دیگر صحبت می کند ، با یک VP دیگر صحبت می کند ، با یک مدیر صحبت می کند ، که با یک مدیر صحبت می کند. ، که با کسی که کار واقعی را انجام می دهد ، صحبت می کند ، آنگاه اتفاقات فوق العاده گنگ اتفاق می افتد. این درست است که مردم مستقیماً صحبت کنند و فقط درست کاری را انجام دهند.

     

        به طور کلی ، همیشه عقل سلیم را به عنوان راهنمای خود انتخاب کنید. اگر پیروی از "قانون شرکت" در یک وضعیت خاص کاملاً مسخره باشد ، به گونهای که کارتونی عالی دیلبرت را ایجاد کند ، باید این قانون تغییر کند. "

        - الون مسک ، مدیرعامل ، تسلا

     

    بیایید این توصیه غیر معمول را به خرده فروشی بکشیم. اگر این کار همه است که به یک جریان آزاد اطلاعات دسترسی پیدا کنید ، از عقل سلیم استفاده کنید ، اتفاق درست را بیفتد و قوانینی را تغییر دهید که معنایی ندارد ، پس از آن:

     

        موجودی توسط همه کارمندان فروشگاه شناخته شده است ، و کولر من می تواند سریعاً توسط هر کارمند مستقر شود ، به جای اینكه كارگرانی ناتوان باشند.

        کارمندان این قدرت را دارند که به عقب رانده و اصرار داشته باشند ، زیرا مشتریان هنوز انتظار دارند که بتوانند کالاهای سفارش ویژه ای را تهیه کنند ، یک فروشگاه خاص به جای ناامید کردن مصرف کنندگان ، این سرویس را حفظ می کند.

        داروسازان می توانند تشخیص دهند که مراجعان معمولاً بسیار بیمار هستند و می توانند بلافاصله برخی صندلی ها را در نزدیکی پیشخوان داروخانه قرار دهند ، نه اینکه چشم خود را به رنج ببندند.

     

    خرده فروشان می گویند: "اما صبر کن". "چگونه می توان اطمینان داشت که ایده کارکنان درباره" عقل سلیم "قابل اعتماد است؟"

     

    بیایید یک راهب را برای جواب بپرسیم.

    "او وقت را گرفت ..."

     

    اخیراً من از شنیدن صحبت های یک راهب که تعریف می کرد منظور از رهبر خوب است ، لذت بردم. او به روزهای جوانی و به مردی كه در آن زمان رهبر جامعه خود بود گوش فرا می داد.

     

    وی گفت: "او مرد شلوغی بود ، اما وقت زیادی را برای آشنایی هر یک از ما به صورت یک نفره و اطمینان یافت که او را می شناسیم. او یک مثال برای من گذاشت و من او را تماشا کردم. "

     

    بیشتر صومعه ها در مجموعه ای از قوانین تعیین شده عمل می کنند ، که بسیاری از آنها قرن قدمت دارند. شما می توانید از این دستورالعمل ها به عنوان نوعی سیاست فکر کنید. در جوامع خاص ، کاملاً قابل قبول است که برخی از اعضا در بیشتر سالها به عنوان خاندان مسکن زندگی می کنند و فقط با چک کردن با گروه بزرگتر در تعطیلات مهم ، زندگی مراقبه خود را زیر پا می گذارند تا آنچه را که در انفرادی کار کرده اند ، به اشتراک بگذارند. در بعضی دیگر ، هر ساعت وظیفه تعیین شده خود را دارد ، از نماز ، کشاورزی ، گرفته تا تغذیه مردم ، مشغول فعالیت اجتماعی.

     

    نکته این است که همه افراد یک جامعه خاص دستورالعمل های اصلی را می دانند ، زیرا در برخی از زمان ، آنها به خوبی ارتباط برقرار کرده اند. فراتر از آن ، این وظیفه فرد است که ببیند آیا آنها می توانند با خوشحالی از بیان شخصی خود در این سیاست زندگی کنند.

     

    وقتی درست انجام شود ، می تواند مانند خرده فروشی باشد. و این سوال را به خود جلب می کند:

     

    "آیا فرهنگ به اندازه کافی به همه کارمندان ابلاغ شده است تا او بتواند مانند شرایط مدیرعامل شرکت در شرایط متنوعی عمل کند؟"

     

    یا به عبارت دیگر ، آیا جف بزوس ، صاحب آمازون ، قادر به دریافت ویتامین های من نیست؟

     

    در دسترس ترین معیار مدرن خدمات اموزش seo خوب مشتری - بررسی آنلاین - همان چیزی است که به مدیر این شرکت می گوید که آیا مدیر عامل "نمونه ای را از آن خود کرده است". بررسی ها نشان می دهد که آیا زمان آشنایی هر کارمند با مشاغلی که از آنها استفاده می کند ، گرفته شده است؟ متناسب با بیان شخصی خود در چشم انداز شرکت در خدمت به مردم است.

     

    کارمندی که بتواند تشخیص دهد که یک حامی آسیب دیده در حالی که منتظر تجویز پزشک خود است ، به یک صندلی احتیاج دارد ، باید این حق را داشته باشد که فوراً عمل کند ، با دانستن اینکه این شرکت بزرگتر از درمان خوب مردم پشتیبانی می کند. اگر آموزش ضعیف ، زنجیره های سنگین فرماندهی یا عدم اشتراک فرهنگ نام تجاری موانعی برای ابتکار عمل شخصی با عقل سلیم باشد ، باید از آنجا شروع کنید تا مشکل به مدیرعامل برگردد و اصلاح شود.

     

    و البته ، اگر بیان شخصی یک کارمند تصادفی به طور واقعی شامل یک بی اعتنایی غیرقابل تحمل برای افراد دیگر باشد ، همیشه به آنها گفته می شود که زمان عزیمت از صومعه است ...

    برای آژانس های بازاریابی ، فرصت ها را می کوبید

     

    بنابراین آژانس شما در حال بازرسی از مشتری باارزش با ارزش است و بررسی های منفی آنها با استناد به محل های کثیف ، وسایل شکسته ، مسمومیت غذایی ، کندی ، بی ادبی ، بی پروایی و عدم نگرانی ظاهری باعث می شود تا با خود بگویید ،

     

    وی افزود: "خوب ، من امیدوار بودم که بتوانیم داده های بد موجود در لیست های مشاغل محلی را برای این شرکت پاک کنیم ، اما مگر اینکه آنها خدمات مشتری خود را در 150 موقعیت مکانی بدتر از آنها پاک کنند ، ما واقعاً چقدر می توانیم ROI را پاک کنیم. ارائه؟ چه اتفاقی در این مکانها می افتد؟ "

     

    بیایید در این باره هیچ استخوانی نکنیم: صداقت شما در این مقطع حساس می تواند به معنای تفاوت بین بقا و بسته شدن برای برند باشد.

     

    شما باید آن را به ارشدترین شخصی که در سازمان می توانید به خانه خود بیاورید که هیچ مقدار بازاریابی صادقانه نتواند خدمات ضعیف مشتری را در عصر بررسی های آنلاین پوشش دهد. اگر برند به سطح داروخانه ای که من استناد کرده ام کاهش یافته است ، تغییر ساختاری یک ضرورت مطلق است. می توانید سوالات سخت را مطرح کنید ، توضیحی درباره بررسی های بد بخواهید.

     

    فکر می کنید "اما من فقط یک بازاریاب دیجیتال هستم". "من مسئول هر اتفاقی آفلاین نیستم."

     

    دوباره فکر کنید

     

    عناوین سرزمین خرده فروشی در حال حاضر وحشتناک است :

     

        بحران بازار به طور پنهانی در حال شکل گیری کامل در آرمگادون است - Business Insider

        بلکبرگ - "آخرالزمان خرده فروشی" آمریکا واقعاً تازه آغاز شده است

        خرد کردن خرده فروشی؟ بیش از 1000 فروشگاه در یک هفته تنها - NBC

        8 شرکت آمازون در حال کشتن است - سرمایه گذاری

        این خرده فروشان بزرگ بیش از 5000 فروشگاه در سال 2017 بسته اند - Clark.com

     

    اگر شما یک برند خرده فروشی C-suite بودید و با صبحانه روزانه خود این پیش بینی های عذاب را می بلعید ، آیا به دنبال الهام گرفتن از کسی نیستید که بینش واقعی داشته باشد؟ و اگر یک آژانس بازاریابی باید این مسئله را برای مقابله با حقیقت ایجاد کند و ضمن اینکه حامل خبرهای بهتری است ، آیا شما آماده گوش دادن نیستید؟

     

    حقیقت چیست؟ این بررسی ضعیف علائمی است که پزشکان هوشمند می توانند از آن برای تشخیص مشکلات ساختاری استفاده کنند.

    خبر بهتر چیست؟ سناریوی خرده‌فروشی آنقدر که به نظر می‌رسد وحشتناک نیست.

     

    چرا اجازه می دهد سلسله مراتب و نقشهای سنتی نمایندگی شما را عقب نگه دارند؟ تسلا نمی کرد. چرا آستین های خود را بالا نبرید و وارد فروشگاه شوید؟ سازماندهی و ترجمه ترجمه های منفی روایت در مورد مشکلات ساختاری برای این برند که منجر به خدمات بد مشتری به طرز خطرناکی شده است ، می گوید. و پس از آن ، آمادگی مقابله با بی ثباتی شرکتهای متولد شده از ترس را با برخی آمارهای مربوط به چشم باز داشته باشید

    برخی از اطلاعات خرده فروشی خوب را چاپ و به اشتراک بگذارید

     

    اینفوگرافیک سئو محلی

     

    نسخه خود را از اینفوگرافیک چاپ کنید تا با مشتریان به اشتراک گذاشته شود.

     

    در Moz ، ما در حال کار با شرکت ها هستیم تا داده های مکان اصلی خود را به شکلی در آوریم تا آنها آماده باشند تا سال 2021 سهم خود از فروش محلی 4.4 تریلیون دلاری تحت تأثیر موبایل را بدست آورند و آژانس شما می تواند از همین شماره ها برای مقابله استفاده کند. بی احتیاطی و بی تفاوتی برای مشتریان خرده فروشی خود. دوباره به آن دومین آمار نگاه کنید: 90٪ خریدها هنوز در فروشگاههای فیزیکی اتفاق می افتد. در Moz ، از مشتریان خود می پرسیم که آیا داده های آنها برای این کار آماده است یا خیر. آژانس شما می تواند از مشتریان خود سؤال کند که آیا شهرت آنها برای این کار آماده است ، در صورتی که کارمندان آنها آنچه را که لازم است برای کسب قطعه نام تجاری از آن عملکرد 90٪ کسب کنند ، دارند. داده های عالی آنلاین + خدمات عالی در فروشگاه = سهام جدول برای موفقیت خرده فروشی.

     

    در حالی که من دلهره ای را که تعطیلی خرده فروشی های برندها به طور واضح ایجاد می کند ، نخواهم داشت ، امیدوارم ابزاری برای مبارزه با روایت "فاجعه خرده فروشی" به شما داده ام. 85٪ کاربران تلفن همراه بیشتر از 3 سال پیش در جستجوی مواردی مانند "من ویتامین D3 گوزنها را از کجا می توانم خریداری کنم؟" تا زمانی که کارکنان خرده فروشی آماده تحویل هستند ، من "آخرالزمانی" را در اینجا نمی بینم.

    زمان سرمایه گذاری

     

    بنابراین ، آژانس شما وقت خود را برای شناسایی یک مسئله شهرت به اندازه کافی جدی اعلام کرده است که به نظر می رسد در نقص ساختاری یا خط مشی ها پایه گذاری شده است. شاید شما از برخی نرم افزارهای ORM برای بررسی تحلیل احساسات استفاده کرده اید تا دریابید که کدام یک از مکانهای مشتری شما به همه بدتر آسیب می رساند ، یا شاید شما یک ممیزی اولیه را به صورت دستی انجام داده باشید. شما خبرهای بد را به قدیمی ترین شخصی که می توانید در این شرکت برسید ، ابلاغ کرده اید و همچنین آماری را که تغییر به نظر می رسد بسیار با ارزش است ، به اشتراک گذاشته اید و التماس می کنید تا تعهد جدیدی را برای تعالی درون فروشگاهی کسب کنید. بعد چه اتفاقی می افتد؟

     

    در حالی که قرار است تفاوت های ظریف خاصی برای هر مارک وجود داشته باشد ، شرط من این است که مراحل برای اکثر مشاغل به این شکل ظاهر می شود:

     

        C-Suite ها باید برای ایجاد سیاستی که الف) ارتباط گسترده ای با فرهنگ شرکت داشته باشد ، ب) ابراز اعتماد به ابتکار کارمندان و ج) اختلاف با مراحل غیر ضروری "زنجیره فرمان" ، و در حالی که d) اطمینان از دریافت هر کارمند عمومی. آموزش کامل و مداوم یک مطالعه جدید می گوید 62٪ از اجاره های خرده فروشی جدید کمتر از 10 ساعت آموزش می گیرند . من حتی می خواهم این شماره های نگران کننده را خوش بینانه بنامم. من در جوانی در 5 کار خرده فروشی کار کردم. تخمین می زنم که بیش از 1 ساعت آموزش در هیچ یک از آنها دریافت نکردم.

        از آنجا که یک زنجیره فرمان به طور واقعی نمی تواند در یک سازمان بزرگ به طور کامل پخش شود ، باید به مدیران فروشگاه فرصت داده شود که فرهنگ را بشناسند ، کارمندان را ترغیب به استفاده از عقل سلیم کنند ، آنچه را که "عقل سلیم" انجام می دهد و به نظر نمی رسد. مانند شرکت ، و در آخر ، آموزشهای اساسی را ارائه دهید.

        به کارمندان در هر سطح باید فرصتی داده شود تا ببینند مشتریهای خوشحال یا ناراضی در محل زندگی خود چطور هستند و باید به آنها آموخته شود که مشاهدات آنها از ارزش غیرقابل ارزیابی برای برند برخوردار است. اگر یک کارمند راه حل یک شکایت مشترک مصرف کننده را پیشنهاد کند ، این مورد باید شناخته و پاداش یابد.

        سرانجام ، باید به مشتریان فرصت داده شود تا در زمان خدمت ، به صورت حضوری ، با پرسنل قابل دسترسی و پاسخگو ، ایرادات خود را اعلام کنند. کلمه "شرکت" هرگز در بیشتر این مکالمات وارد نمی شود مگر اینکه یک ادعای اصلی در آن دخیل باشد. با توجه به اینکه ممکن است جایگزین کردن مشتری ناراضی 7 برابر بیشتر از اینکه مشتری موجود را راضی نگه دارد ، هزینه کند ، کارمندان باید در اکثر موارد ، بدون تشدید ، قادر به انجام امور شفقتانه و برطرف کردن شکایات باشند.

     

    بنیامین فرانکلین ممکن است یا شاید نگوید که "زمان پول است." در حالی که اعتراض در تجارت صادق است ، بررسی ها به من می آموزد که - کمبود وقت برابر با پول کمتری است. هر بررسی منفی که به کارمندان درمانده و خدمات ضعیف گوش می دهد به گوشهای بازاریابی من مثل یک جیب دلار نقره ای است که در حال تخلیه است.

     

    راهب می گوید رهبران خوب زمان برقراری ارتباط فرهنگ را به صورت یکجا ایجاد می کنند.

     

    تسلا می گوید اگر مسخره باشد باید قوانین را تغییر دهند.

     

    صندلی ها باید به افراد بیمار پیشنهاد شود ... جایی که عقل سلیم استفاده می شود.

     

    بررسی ها می توانند مثل این بخوانند:

     

    تصویر از یک بررسی مثبت 5 ستاره: "توجه شخصی سه کارمند تسلا به طور هم زمان بود. آنها به من اجازه می دادند که در هر دو ماشین مدل که برای مدت زمان بسیار طولانی در آن قرار داشتند بنشینم و بگذارم آزادانه کمانچه شوم و از همه جاهای موجود مطلع شوم. ماشین بسیار دوستانه است و به تمام سوالات من پاسخ داده است. کارکنان فروش برای خرید یا هر چیزی به من فشار نمی آوردند بلکه فقط به طور اتفاقی قیمت و فرصت های تست درایو را ذکر کردند که این یک تماس عالی برای یک شرکت اتومبیل مانند تسلا است. "

     

    و بازاریاب های دیجیتالی هرگز زمان دقیقاً مثل این را نمی دانند که گوش خرده فروشی را بگیرند ، شاید فراتر از مرزهای سنتی به درون دنیای واقعی بروند. شاید ایجاد یک تفاوت اساسی باشد.

    بهینه ساز
    يکشنبه 21 مهر 1398 - 7:51
    بازدید : 344
    برچسب‌ها :

    وقتی گوگل می گوید آنها محتوای جامع و کامل را ترجیح می دهند ، واقعاً این چیست؟ کامرونون جنکینز در اپیزودهای این هفته جمعه وایت برد ، راههای عملی را برای ترجمه مطالبات موتورهای جستجو به مطالب با ارزش و با کیفیتی جستجو می کند که باید به شما در رتبه بندی کمک کند.

     

    برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

    رونویسی فیلم
    سلام بچه ها. به نسخه جمعه Whiteboard به این هفته خوش آمدید. نام من کامرون جنکینز است و من در موز در اینجا کار می کنم.

    امروز می خواهیم در مورد کیفیت جامع بودن محتوا صحبت کنیم و این بدان معنی است و چرا گاهی اوقات می تواند گیج کننده باشد. من می خواهم از یک سناریوی مثال مکالمه استفاده کنم که تمایل دارد بین SEO و Google ادامه یابد. پس بزن که بریم.

    یک سئو معمولاً چیزی را می گوید ، "خوب ، گوگل ، شما می گویید می خواهید محتوای با کیفیت بالا را رتبه بندی کنید. اما واقعاً این به چه معنی است؟ کیفیت بالا چیست ، زیرا ما به ویژگی های بیشتری از آن نیاز داریم."

    سپس گوگل می گوید "خوب ، کیفیت بالا چیزی است جامع و کامل. بله ، واقعاً جامع است." SEO می گوید: "خوب ، صبر کنید. این حتی به چه معنی است؟"

    این نوع از چیزی است که از این به وجود آمده است. فقط توضیحی درباره آنچه جامع است ، چه معنی دارد که گوگل هنگام گفتن آن ، و اینکه بسته به پرس و جو متفاوت است ، چه معنایی دارد.

    در اینجا ما یک صفحه نمونه داریم ، و من می خواهم که شما را از طریق آن قدم بزنم. این فقط نشان می دهد که چرا گوگل می گوید "جامع" ، این می تواند به معنای چیز متفاوت برای یک صفحه تجارت الکترونیکی از آنچه برای یک صفحه فوتبال است ، باشد. بسته به سؤال ، واقعاً متفاوت خواهد بود ، زیرا مردم انواع مختلفی از چیزها را می خواهند. بسته به آنچه در گوگل جستجو می کنند ، قصد آنها متفاوت خواهد بود. بنابراین معیارها برای جامعیت متفاوت خواهد بود. بنابراین امیدوارم ، به عنوان مثال ، ما بتوانیم آنچه را که برای این پرس و جو خاص به نظر می رسد ، پیاده روی کنیم. بنابراین بیایید فقط وارد شوید.

    1. قصد
    خیلی خوب. بنابراین در ابتدا قصد دارم در مورد قصد صحبت کنم. من در اینجا یک راهنمای کامل برای خرید خانه دارم. این پرسشی است که من به عنوان نمونه از آن استفاده کردم. قبل از اینکه شیرجه بزنیم ، حتی قبل از اینکه به ابزارهای تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی یا هر چیز دیگری از این نظر بپردازیم ، فکر می کنم واقعاً مهم است فقط دوست داشته باشید که اجازه دهید یک سوال برای شما کمی بماند. بنابراین "راهنمای خرید خانه" ، خوب ، من قصد دارم در مورد آن فکر کنم و به آنچه جستجوگر احتمالاً بر اساس پرس و جو می خواست ، فکر کنم.


    بنابراین اول از همه ، من متوجه "راهنمای" شدم. کلمه "راهنما" برای من باعث می شود که به نظر برسد که کسی چیزی کاملاً کامل ، کاملاً کامل بخواهد. آنها فقط نکات سریع را نمی خواهند. آنها یک لیست سریع گلوله نمی خواهند. این می تواند طولانی تر باشد ، زیرا شخصی در جستجوی یک راهنمای جامع است.

    "برای خرید خانه" ، این یک روند است. این مانند یک افزودنی به سبد خرید مانند آمازون نیست. این یک مرحله به مرحله است. مراحل مختلفی برای آن نوع فرآیند وجود دارد. واقعاً مهم است که در اینجا بدانیم که آنها احتمالاً به دنبال چیزی کمی طولانی تر و چیزی هستند که شاید یک مرحله به مرحله باشد.

    و همینطور ، شما فقط به جستجوی سوال "راهنمای خرید خانه" نگاه می کنید ، مردم احتمالاً در حال جستجو هستند که اگر قبلاً خانه ای نخریده باشند. بنابراین اگر آنها پیش از این هرگز خانه ای خریداری نکرده اند ، فقط خوب است به یاد داشته باشید که مخاطبان شما در مرحله ای قرار دارند که هیچ تصوری از انجام این کار ندارند. این مهم است که مخاطبان خود را درک کرده و درک کنید که این چیزی است که آنها به اطلاعات بسیار کاملاً جامع و شروع به کار در مورد آن نیاز دارند.

    2. پیامدها
    دو ، دلالت. این همچنین قبل از اینکه به هر ابزار تحقیق کلمه کلیدی بپردازیم این است. منظور من این است که بعد از خواندن این چه تاثیری بر شخصی خواهد گذاشت؟ بنابراین پیامدهای موجود در اینجا ، راهنمای خرید خانه ، این یک تصمیم مالی بزرگ است. این یک خرید بزرگ مالی است. این امر بر تأثیر مالی و خوشبختی و رفاه مردم تأثیر می گذارد و گوگل در واقع نامی برای آن دارد. در رهنمودهای کیفیتشان ، آنها را YMYL می نامند. این به معنای "پول شما ، زندگی شما" است.


    این نوع صفحات با یک استاندارد بسیار بالا نگه داشته می شوند ، و به درستی اینگونه است. اگر کسی این مطلب را بخواند ، می خواهد در مورد چگونگی هزینه کردن پول خود مشاوره دریافت کند. برای ما ، به عنوان SEO و نویسندگان در حال تهیه این انواع صفحه ، برای ما مهم است که درک کنیم که اینها با یک استاندارد واقعاً بالا نگه داشته می شوند. من فکر می کنم آنچه که می تواند در این صفحه به نظر برسد ، زیرا آنها خرید بزرگی مانند این می کنند ، ممکن است نشانه خوبی از اعتماد به نفس باشد که شاید برخی از نقل قول های متخصص را در اینجا ببینید. شاید شما انواع آن را در صفحه خود بپاشید. شاید شما واقعاً آن را یک نویسنده متخصص بجای وبلاگ نویس جو اشمو نوشته باشید. اینها فقط ایده هایی برای ساختن یک صفحه واقعا قابل اعتماد هستند ، و من فکر می کنم این یک کلید برای جامع بودن است.

    3. زیر خرده ها

    شماره سه در اینجا ما دارای خرده نژادها هستیم. دو راه وجود دارد که من شما را از طریق پیدا کردن خرده نوری ها برای متناسب کردن با موضوع چتر شما قدم می زنم. من قصد دارم از Moz Keyword Explorer به عنوان نمونه ای از این موارد استفاده کنم.

    برای فاش کردن خرده کلیدها از کلید واژه Explorer استفاده کنید
    در Moz Keyword Explorer می توانید کلمات کلیدی مختلف و کلمات کلیدی مرتبط را به دو روش مختلف جستجو کنید. می توانید یک سؤال را تایپ کنید. بنابراین می توانید چیزی مانند "خرید خانه" یا "خرید خانه" یا چیزهایی از این دست تایپ کنید. شما از موضوع اصلی خود شروع می کنید ، و آنچه در نتیجه به دست می آیید ، دسته ای از کلمات کلیدی پیشنهادی است که می توانید در صفحه خود نیز بگنجانید ، اصطلاحاتی که به اصطلاح جستجو شده مربوط می شوند. این واقعاً بسیار عالی خواهد بود ، زیرا می خواهید توجه کنید که موضوعات ظهور می کنند. برخی از مضامین من متوجه شدم که مردم تمایل دارند "ماشین حساب خرید خانه" ، مانند یک نوع ماشین حساب Can-I-përball-آن را جستجو کنند. بسیاری از افراد بدیهی است که چیزهای مرتبط با مالی را جستجو می کنند. من برای ورشکستگی اقدام کردم ، آیا می توانم هنوز یک خانه بخرم؟ شما شروع به دیدن subthemes ظهور خواهید کرد.

    سپس می خواهم به این نکته نیز اشاره کنم که در Moz Keyword Explorer می توانید با URL نیز جستجو کنید. کاری که من می توانم انجام دهم این است که عبارت خود را پرسیده ام که می خواهم در صفحه خود هدف گذاری کنم. من قصد دارم سه URL برتر رتبه بندی را انتخاب کنم. شما آنها را در Keyword Explorer قرار می دهید ، و می توانید آنها را مقایسه کنید و می توانید مناطق بیشترین همپوشانی را ببینید. بنابراین آنچه در اصل به دست می آورید لیستی از کلمات کلیدی است که صفحات رتبه بندی برتر برای آن اصطلاح نیز رتبه بندی می شوند. این یک روش واقعاً خوب برای تهیه ایده های کلمات کلیدی اضافی برای صفحه شما برای جامع تر کردن این صفحه خواهد بود.

    4. سؤالات
    بعد اینجا می رویم ما مرحله چهارم داریم بعد از اینکه به زیر خرده فروشی ها رسیدیم ، فکر می کنم سؤالات من را نیز ایده خوبی دانست و سعی کردیم سوالاتی که مخاطبان ما در واقع می پرسند را پیدا کنیم. بنابراین ، برای اینها ، من می خواهم از همه جا در جواب استفاده کنم. این دو ابزار بسیار خوبی هستند که من دوست دارم بطور همزمان از آنها استفاده کنم.

    برای پاسخ به سؤالات معدن از پاسخ عمومی استفاده کنید
    اگر هرگز از آن استفاده نکرده اید ، به عموم مردم پاسخ دهید ، یک ابزار واقعاً سرگرم کننده است. شما می توانید یک کلمه کلیدی را وارد کنید ، و یک لیست عظیم دریافت می کنید. بسته به میزان درخواست شما مبهم است ، ممکن است یک تن ایده بگیرید. اگر جستجوی شما واقعاً خاص است ، ممکن است شما به عنوان بسیاری از ایده های کلمه کلیدی به عقب برنگردید. اما این یک روش بسیار عالی برای تایپ کردن یک کلمه کلیدی است ، مانند "خرید خانه" یا "خرید خانه" یا "خرید خانه" یا مواردی از این دست ، و دریافت یک لیست کامل ، بزرگ و طولانی از سؤالاتی که مخاطبان شما می پرسند. . افرادی که می خواهند بدانند چگونه خانه بخرند ، این سؤال ها را نیز می کنند.

    من فکر می کنم یک صفحه جامع به این سؤالات پاسخ خواهد داد. اما می تواند کمی غرق باشد. احتمالاً سؤالات زیادی وجود دارد که به طور بالقوه می توان به آنها پاسخ داد. بنابراین چگونه اولویت بندی می کنید و انتخاب می کنید که بهترین سؤال ها در صفحه شما برای چیست؟

    برای برجسته کردن کلمات کلیدی در صفحه از کلمات کلیدی در همه جا استفاده کنید
    اینجاست که افزونه کلمات کلیدی همه جا مفید است. من از آن در Chrome استفاده می کنم. می توانید آن را در صفحه برجسته کنید. من فکر می کنم مجموعه ای از من را برای برجسته کردن هر چیزی که 50 بار یا بیشتر جستجو در هر ماه است برجسته می کنم. این یک روش واقعا مناسب برای سنجش است ، درست در خفاشی که می توانید ببینید ، خب ، اکنون به جای این 100 سوال ، این 10 سوال وجود دارد که به طور بالقوه می توانید در صفحه من جواب دهید.

    بنابراین نمونه سوالات در اینجا ، من سؤالاتی مانند: آیا می توانم این هزینه را داشته باشم؟ آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید است؟ بنابراین می توانید متناسب با آن در صفحه خود قرار دهید و به آن سؤالات پاسخ دهید.

    5- روند
    بالاخره در اینجا روندهایی دارم. فکر می کنم این یک قدم واقعاً از دست رفته است. مهم است که به یاد داشته باشید که بسیاری از اصطلاحات ، فصلی به آنها وابسته است. بنابراین ، آنچه من با این پرس و جو انجام دادم ، "خرید یک خانه" را پرس و جو کردم و می خواستم ببینم آیا روند جستجوی خانه در نوع جستجوهای خانگی در Google Trends وجود دارد یا خیر. من به پنج سال زوم کردم تا ببینم که آیا می توانم سال به سال را ببینم اگر روند خاصی در این زمینه وجود داشته باشد یا خیر.


    کاملاً همین بود. هنگامی که افراد در جستجوی "خرید خانه" هستند ، در اوج نوع خود در حدود ژانویه به بهار است ، و سپس در تابستان شروع به شیرجه رفتن می کند ، و سپس در تعطیلات در کمترین حد خود قرار دارد. این نوع به شما نشان می دهد که مردم در ابتدای سال در حال تحقیق هستند. آنها به نوعی احتمالاً در تابستان به خانه خود منتقل می شوند ، سپس در طول تعطیلات آنها تمام وقت را برای حرکت در نظر گرفته اند و اکنون آنها فقط از تعطیلات لذت می برند. این نوعی از روند روندهای بعدی است. اگر می خواهید یک صفحه جامع بسازید ، این اطلاعات کلیدی است تا بدانید که فصلی با اصطلاح شما وجود دارد.

    از آنجا که من می دانم که فصلی با اصطلاح من وجود دارد ، می توانم اطلاعاتی از قبیل جوانب مثبت و منفی برای خرید در فصل اوج و غیر فصل را برای خرید خانه درج کنم. شاید بهترین زمان سال برای خرید کدام باشد. اینها ایده های دیگری است برای مواردی که می توانید در صفحه خود بگنجانید تا جامع تر شود.

    این صفحه جامع نیست. فضای کافی برای جا دادن بعضی چیزها نداشتم. بنابراین شما فقط در این مرحله متوقف نمی شوید. اگر واقعاً در حال ایجاد یک صفحه جامع در این موضوع هستید ، جایی که متوقف شده اید متوقف نشود. اما این نوعی نمونه ای از چگونگی تفکر از طریق معنی Google است که می گویند صفحه را جامع می کند. این به معنای متفاوت بودن بسته به درخواست شما خواهد بود و فقط این را در خاطر داشته باشید. فقط به درخواست پرسپکتیو فکر کنید ، به آنچه مخاطبان شما می خواهند بر اساس آنچه جستجو کرده اند فکر کنید ، و از شروع یک صفحه عالی شروع خوبی خواهید کرد.

    امیدوارم مفید واقع شود اگر ایده ای برای ساخت صفحه جامع خود دارید ، چگونه این کار را می کنید ، شاید چگونه در صنایع مختلف که در آن کار کرده اید متفاوت باشد ، آن را در نظرات مطرح کنید. این برای ما بسیار مفید خواهد بود که آن اطلاعات را به اشتراک بگذاریم. هفته آینده دوباره برای نسخه دیگری از جمعه Whiteboard دوباره برگردید.

    بهینه ساز
    پنجشنبه 18 مهر 1398 - 4:55
    بازدید : 297
    برچسب‌ها :

    تحقیقات کلمات کلیدی تا زمانی که صنعت جستجوگرها داشته است ، انجام شده است. موتورهای جستجو سیستمی ساخته اند که در اطراف کاربرانی که یک اصطلاح یا پرس و جو را وارد یک فیلد ورود متن می کنند ، می چرخند ، به بازگشت باز می گردند و لیستی از نتایج مرتبط را دریافت می کنند. با گسترش بازار جستجوی آنلاین ، یک رهبر روشن ظاهر شد - Google - و با آن AdWords (که اکنون Google Ads است) را آوردند ، یک بستر تبلیغاتی که به سازمانها امکان می داد در صفحات نتایج جستجو برای کلمات کلیدی که از نظر ارگانیکی ممکن نیستند ظاهر شوند.

    از طریق Google Ads ابزاری ارائه شد که مشاغل را قادر می سازد تقریباً برای هر پرس و جو جستجو کنند که ماهانه تعداد جستجوها در هر ماه وجود دارد. برنامه نویسی کلمه کلیدی گوگل به ابزاری de facto برای تحقیقات کلمات کلیدی در صنعت تبدیل شد و با دلیل خوب: داده های گوگل بود. گوگل نه تنها این توانایی را به ما داد که به دلیل معیارهای دیگر کلمات کلیدی برنامه ریز ، بینش بیشتری را جمع کنیم: رقابت و پیشنهاد پیشنهادی. در حالی که این کلمات کلیدی معیارهای Google Ads محور بودند ، آنها به صنعت سئو نشان می دهند که چقدر یک کلمه کلیدی رقابتی است.

    دلیل آن بدیهی است. اگر یک کلمه کلیدی یا عبارت دارای رقابت بالاتری باشد (یعنی تبلیغ کنندگان بیشتری که برای آن اصطلاح پیشنهاد می دهند) ، احتمالاً از دیدگاه ارگانیک رقابتی تر هستند. به طور مشابه ، اصطلاحی که پیشنهاد پیشنهادی بالاتری داشته باشد ، به معنای آن است که احتمالاً یک term رقابتی باشد. SEO سالها بر روی این داده ها شام می خورد ، اما وقتی صنعت شروع به حفر کردن اطلاعات کمی بیشتر در داده ها کرد ، ما به زودی فهمیدیم که در حالی که مفید است ، همیشه کاملاً دقیق نیست . Moz ، SEMrush و سایر ابزارها با استفاده از داده های Clickstream برای ایجاد حجم جایگزین و معیارهای رقابتی شروع به ایجاد بازاریابی بیشتر کردند.

    اکنون متخصصان صنعت برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود چندین ابزار نرم افزار و رسانه داده دارند. این شرکت های نرم افزاری فقط در صحت خروجی داده های خود بهبود می یابند. بعید است داده های گوگل تغییر قابل توجهی داشته باشد. هدف آنها فروش فضای تبلیغاتی است ، زندگی را برای SEO ها آسان نمی کند. در حقیقت ، آنها با استفاده از محدوده حجم برای حساب های Google Ads با فعالیت کم ، زندگی را سخت تر کرده اند. ابزارهای جستجوگرها سرمایه گذاران و مشتریان را به راحتی می بخشند و باید به طور مستمر محصولات خود را بهبود بخشند تا از خستگی و رشد مشتری خود کاسته شوند. این امر باعث می شود که همه چیز برای جستجوگرها با محتوا سرخ شود ، درست است؟

    خوب ، نه واقعاً

    مشکل تحقیق در مورد کلید واژه های تاریخی به دو صورت است:

    1. جستجوگرها زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد مرحله تصمیم گیری خریدار می کنند (بیشتر در مورد این بعدا).

    2. سئو جستجوگرها بیش از مقوله ها یا مباحث صرف وقت زیادی را صرف فکر کردن درباره کلمات کلیدی می کنند.

    این صنعت به اعتباری که دارد برای مقابله با شماره شماره دو اقدامات زیادی انجام می دهد. "مباحث مربوط به کلمات کلیدی" چیز جدیدی نیست که بعداً به اختصار به آن خواهم پرداخت. چارچوب های مربوط به SEO مبتنی بر موضوع طی چند سال گذشته ظاهر می شوند. این یک گام در مسیر درست است. سازماندهی محتوای سایت به دسته ها ، افزودن پیوند داخلی مناسب و درک این موضوع که یک قطعه از محتوا می تواند برای چندین نوع یک عبارت رتبه بندی کند ، بسیار مرسوم می شود.

    آنچه کمتر شناخته شده است (اما شروع به افزایش کشش) می کند نکته اول. اما برای درک بیشتر این موضوع ، باید به این واقعیت برسیم که سفر خریدار در واقع چیست.

    سفر خریدار چیست؟
    سفر خریدار یا مشتری جدید نیست. اگر کتابهای متنی بازاریابی را از سالهای گذشته باز می کنید ، یک مدرک دانشگاهی در بازاریابی دریافت کنید ، یا حتی به وبلاگ های عمومی بازاریابی بروید ، می بینید که این محصول را برداشت می کنید. در این سفر تغییرات زیادی وجود دارد ، اما همه آنها یک چیز مشابه را می گویند. مهم نیست که چه کالایی یا خدمات خریداری شده باشد ، همه از این سفر عبور می کنند . این ممکن است بصورت آنلاین یا آفلاین باشد - تفاوت اصلی در این است که بسته به محصول ، شخص یا وضعیت ، مدت زمان این سفر متفاوت خواهد بود - اما هر خریدار از آن عبور می کند. اما این دقیقا چیست؟ برای هدف از این مقاله ، ما در سه مرحله تمرکز خواهیم کرد: آگاهی ، توجه و تصمیم گیری.

     

    اطلاع
    مرحله آگاهی از سفر خریدار شبیه به کشف مسئله است ، جایی که مشتری بالقوه متوجه می شود که آنها مشکلی (یا یک فرصت) دارند اما ممکن است دقیقاً آن چیزی را که هنوز کشف نشده است درک کنند.

    اصطلاحات جستجو در این مرحله اغلب مبتنی بر سؤال است - کاربران در حال تحقیق در مورد یک منطقه خاص هستند.

    توجه
    مرحله در نظر گرفتن جایی است که یک مصرف کننده بالقوه مشکل یا فرصت خود را تعریف کرده است و به دنبال راه حل های بالقوه برای کمک به حل مسئله ای است که آنها با آن روبرو هستند.

    تصمیم گیری
    مرحله تصمیم گیری جایی است که اکثر سازمانها توجه خود را معطوف می کنند. به طور معمول ، مصرف کنندگان در این مرحله آماده خرید هستند و غالباً با مقایسه محصولات و یا فروشندگان ، بررسی ها را جستجو می کنند و اطلاعات قیمت گذاری را جستجو می کنند.

    برای نشان دادن این فرایند ، دو مثال آورده ایم: خرید بستنی و خرید تعطیلات.

    کم ارزش بودن ، خرید و فروش کم ارزش است ، اما این سفر هنوز هم انجام می شود. مورد دوم بیشتر مورد توجه است. اغلب ممکن است چندین هفته یا ماه طول بکشد تا یک مصرف کننده تصمیم بگیرد که مقصد مورد نظر خود را ببیند چه رسد به یک هتل یا گشت و گذار. اما این مسئله چگونه تأثیر می گذارد بر تحقیقات کلمات کلیدی و محتوائی که ما به عنوان بازاریاب باید ارائه کنیم؟

    در هر مرحله ، یک خریدار روند تفکر متفاوتی را طی خواهد کرد. نکته مهم این است که همه خریداران یک محصول همان روند تفکر را ندارند اما می توانید ببینید که چگونه می توانیم فرایند را تدوین کنیم.

    سفر خریدار - خرید تعطیلات


    جدول فوق نوع سؤالها یا اصطلاحاتی را که مصرف کنندگان ممکن است در مراحل مختلف سفر خود استفاده کنند نشان می دهد. مشکل این است که اکثر سازمانها تمام تلاش خود را روی تصمیم گیری طیف متمرکز می کنند. این روش کاملاً صحیح است که در ابتدا باید انجام شود زیرا شما در این مرحله و در آنجا مشتریانی را که به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند هدف قرار می دهید. با این وجود ، در یک فضای آنلاین به طور فزاینده رقابتی ، باید مراحل مختلفی را برای متنوع سازی و ورود افراد به قیف بازاریابی خود پیدا کنید (که در بیشتر موارد وب سایت شماست) در مراحل مختلف.

    من با این استدلال موافقم که ایجاد محتوا برای افراد زودتر از سفر احتمالاً به معنای پایین آمدن نرخ تبدیل از طرف بازدید کننده به مشتری است ، اما مخالف من با این امر این خواهد بود که شما به طور بالقوه برای افرادی که مشتری می شوند از دست ندهید. امکانات بیشتر برای دست کم گرفتن این افراد به قیف شما شامل ارائه بارگیری مطالب (محتوای دروازه ای) برای گرفتن اطلاعات کاربر یا فعالیت مجدد فعالیت از طریق فیس بوک ، Google Ads یا سایر سیستم عامل های بازاریابی است.

    انتقال از کلمات کلیدی به موضوعات
    من نمی خواهم این طبل را با صدای بلند صدا بزنم. من فکر می کنم بسیاری از افراد جامعه سئو رویکرد خود را امضا کرده اند که مباحث مهمتر از کلمات کلیدی هستند. منابع کمی در این فهرست آنلاین وجود دارد ، اما آنچه که آن را برای من وادار کرد مقاله مقصر کوروش شپرد در سال 2014 است. اگر نه همه ، این پست هنوز هم صادق است.

    آنچه من پوشش خواهم داد ، پذیرش الگوی موضعی HubSpot است . برای کسانی که به الگوی خود عادت ندارند ، رویکرد HubSpot آنچه را که بازاریابان جستجو برای مدتی انجام داده اند ، رسمی و برچسب گذاری می کند. فرضیه اصلی این است که سایت شما با تعداد زیادی محتوا در چندین بخش تکه تکه شود ، همه آنها به یکدیگر پیوند دارند ، شما یک قطعه محتوای واقعاً عمیق ایجاد می کنید که یک بخش موضوع را به طور گسترده ای پوشش می دهد (و کلمات کلیدی کوتاهتری با حجم جستجوی بالا را در بر می گیرد) ) ، و سپس این صفحه را با محتوای هدفمند مانند پست های وبلاگ ، سؤالات متداول ، یا قسمت نظرات تکمیل کنید. HubSpot به ترتیب این "ستون" و "خوشه" را نامیده است.

     

    منبع: مت باربی / HubSpot

    سپس این فرایند شامل گرفتن این صفحات خوشه ای و پیوند دادن مجدد به صفحه ستون با استفاده از متن لنگر غنی از کلمات کلیدی است. جدا از رسمی شدن کمی بیشتر ، هیچ چیز جدیدی در مورد این رویکرد وجود ندارد. شما به جای ساختار محتوای سایت خود به گونه ای که قطعه قطعه شود و به هم پیوسته بین تعداد زیادی از صفحه و موضوع مختلف باشد ، پیوند داخلی را در درون موضوع آن یا خوشه محتوا نگه دارید. این ویدیو این روششناسی را بیشتر توضیح می دهد. در حالی که ما می پذیریم این مدل ممکن است در هر شرایطی مناسب نباشد و همچنین کاملاً کامل نیست ، این یک روش عالی برای درک چگونگی تفسیر موتورهای جستجو در حال حاضر است.

    در آیرا ، ما از این رویکرد استفاده کرده ایم و سعی کرده ایم تا آن را کمی بیشتر تکامل دهیم ، ضمن استفاده از چندین نقطه داده ، این مباحث را به مراحل سفر خریدار متصل کنیم تا مطمئن شویم که خروجی های ما به همان اندازه داده های خاموش مستقر شده است. بر. علاوه بر این ، از آنجا که صفحات ستون تمایل دارند کلمات کلیدی با دم کوتاه تر را با حجم جستجوی بالا هدف قرار دهند ، آنها اغلب محتوای مرحله آگاهی یا در نظر گرفتن هستند و بنابراین برای مرحله تصمیم گیری کاربرد ندارند. ما صفحات اصلی تصمیمات خود را "صفحات هدف" می نامیم زیرا این باید کانون اصلی فعالیتهایی باشد که انجام می دهیم.

    ما همچنین به نسبیت معنایی کلمات کلیدی مورد بررسی خواهیم پرداخت ، به طوری که ما یک کلمه کلیدی "والدین" داریم که می خواهیم یک صفحه را برای رتبه بندی قرار دهیم ، و سپس فرزندان آن کلمه کلیدی یا عبارتی را که صفحه ممکن است برای آن رتبه بندی کند ، بخاطر شباهت به والدین هر کلمه کلیدی با توجه به مرحله در سفر خریدار و اینکه آیا مناسب برای ستون ، هدف یا صفحه خوشه ای است طبقه بندی می شود. ما همچنین دو طبقه بندی دیگر به کلمات کلیدی خود اضافه می کنیم: پیگیری و نظارت و نادیده گرفتن. تعریف برای این پنج نوع کلمه کلیدی در زیر ذکر شده است:

    صفحه ستون
    یک صفحه ستونی تمام جنبه های یک موضوع را در یک صفحه واحد پوشش می دهد ، جایی برای گزارش های عمیق تر در پست های وبلاگ خوشه ای دقیق تر که به صفحه ستون پیوند دارند. یک کلمه کلیدی با برچسب صفحه ستون موضوع اصلی و تمرکز یک صفحه در وب سایت خواهد بود. صفحات ستون باید محتوای آگاهی یا در مرحله توجه باشد.

    یک مثال صفحه ستون عالی که من اغلب به آن اشاره می کنم راهنمای بازاریابی فیس بوک HubSpot یا راهنمای گزش حشرات Mosi-guard (سلب مسئولیت: اگر شما عکس های نزدیک حشرات را دوست ندارید کلیک نکنید).

    صفحه خوشه
    صفحه صفحه خوشه ای برای ستون در ارائه جزئیات بیشتر برای یک کلمه کلیدی با دم بلند و خاص مربوط به موضوع اصلی است. این نوع صفحه معمولاً با یک مقاله وبلاگ همراه است اما می تواند نوع دیگری از مطالب مانند صفحه سؤالات متداول باشد.

    نمونه های خوب در موضوع بازاریابی فیس بوک ذکر شده در بالا ، پست های HubSpot است:

    چگونه داستانهای فیس بوک تا Snapchat جمع می شوند؟
    نحوه استفاده از Facebook Live: راهنمای نهایی
    برای Mosi-guard ، آنها از لینک های داخلی در کپی وبلاگ های دیگر استفاده نمی کنند ، اما بخش "ارسال های قدیمی" در انتهای وبلاگ به این راهنمای مراجعه می کند:

    نقشه مالاریا و راهنمای شما برای مسافرت ایمن
    صفحه هدف
    معمولاً یک کلمه کلیدی یا عبارت مرتبط با صفحه محصول یا خدمات ، به عنوان مثال مربیان نایک یا خدمات جستجوگرها. صفحات هدف بخش هایی از محتوای مرحله تصمیم گیری هستند.

    محتوای هدف HubSpot صفحه نرم افزار رسانه های اجتماعی آنهاست که یکی از صفحات هدف Mosi-Guard محصول اسپری طبیعی آنها است .

    پیگیری و نظارت کنید
    کلمه کلیدی یا عبارتی که تمرکز اصلی یک صفحه نیست ، اما به دلیل شباهت آن با کلمه کلیدی صفحه هدف ، باز هم می تواند رتبه بندی کند. یک مثال خوب از این خدمات ممکن است به عنوان کلمه کلیدی صفحه هدف باشد ، اما این صفحه همچنین می تواند برای آژانس جستجوگرها ، شرکت جستجوگرها و غیره رتبه بندی شود.

    چشم پوشی
    کلمه کلیدی یا عباراتی که مورد بازبینی قرار گرفته است اما بهینه سازی آن توصیه نمی شود ، احتمالاً به دلیل کمبود حجم جستجو ، بیش از حد رقابتی است ، سودآور نخواهد بود و غیره.

    پس از اتمام تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، ما سپس کلمات کلیدی خود را در صفحات وب سایت موجود نقشه می کنیم. این لیستی از کلمات کلیدی نقشه برداری شده و لیستی از کلمات کلیدی بدون نقشه را ایجاد می کند ، که به نوبه خود یک تجزیه و تحلیل شکاف محتوا ایجاد می کند که اغلب منجر به یک برنامه محتوا می شود که می تواند سه ، شش یا دوازده ماه به طول انجامد.

    آن را عملی کنید
    من یک مؤمن محکم هستم که مثالی از چگونگی عملکرد این کار در عمل می گذارم ، بنابراین می خواهم با تصاویر از طریق یکی از آنها قدم بزنم. من همچنین الگوی سند تحقیق کلمه کلیدی ما را برای شما فراهم می کنم.

    1. برداشت کلمات کلیدی
    اولین قدم در روند مشابه ، اگر یکسان نباشد ، با هر پروژه تحقیق کلمه کلیدی دیگر است. شما با مجموعه ای از کلمات کلیدی مشتری یا سایر ذینفعان که سایت می خواهد برای آن رتبه بندی کند شروع می کنید. بیشتر صنعت این کار را یک لیست کلمات کلیدی بذر می نامند. این لیست کلمات کلیدی معمولاً حداقل 15-20 کلمه کلیدی است ، اما در صورتی که با یک وب سایت تجارت الکترونیکی با چندین خط محصول سر و کار دارید ، می تواند بیشتر باشد.

    این لیست غالباً چیزی غیر از عقیده است: "فکر می کنیم مشتریان بالقوه ما چه چیزی را جستجو می کنند؟" این یک نقطه شروع خوب است ، اما شما باید بقیه مراحل را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که شما بهینه سازی کنید. داده ها ، نه نظر.

    2. گسترش لیست
    پس از تهیه آن لیست کلمات کلیدی ، وقت آن رسیده است که از برخی از ابزارهایی که در اختیار دارید استفاده کنید. البته تعداد زیادی وجود دارد! ما تمایل داریم از ترکیبی از Moz Keyword Explorer ، پاسخ دادن به عموم ، کلمات کلیدی در همه جا ، کنسول جستجوی Google ، Google Analytics ، Google Ads ، ابزارهای رتبه بندی و SEMrush استفاده کنیم .

    ایده این لیست شروع به فکر کردن در مورد کلمات کلیدی است که شاید سازمان قبلاً در نظر نگرفته باشد. لیست گسترده شما مترادف آشکار از لیست شما خواهد بود. مثال زیر را بگیرید:

    کلمات کلیدی بذر

    کلمات کلیدی گسترده

    کلبه اسکی

    کلبه اسکی

    اجاره کلبه اسکی

    اجاره کلبه اسکی

    کلبه اسکی [نام مکان]

    و غیره

    نمونه های دیگری نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. یک مشتری که من در گذشته با آن کار کردم یکبار کلمه کلیدی بذر "دیگهای زیست توده" را ارائه داد. باید هر چه سریعتر در مراحل ممکن برداشت شود. ابزارهای تحقیق در مورد کلید واژه ها غیرقابل نفوذ نیستند ، بنابراین اگر بودجه و منابع اجازه می دهد ، ممکن است مایل باشید با مشتریان فعلی و بالقوه مشورت کنید که در مورد کدام اصطلاحات برای یافتن محصولات یا خدمات ارائه شده استفاده می کنند.

    3. فیلتر کردن کلمات کلیدی بی ربط
    پس از گسترش لیست کلمات کلیدی بذر ، وقت آن است که شروع به فیلتر کردن کلمات کلیدی بی ربط کنید. این بسیار کارا است و شامل مرتب سازی در ردیف داده ها است. ما تمایل داریم که از Keyword Explorer Moz استفاده کنیم ، براساس ربط فیلتر کنیم و راه خود را پایین بیاوریم. همینطور که می رویم ، ما کلمات کلیدی را به لیست های موجود در سیستم عامل اضافه می کنیم و شروع به تلاش و مرتب سازی چیزها با موضوع می کنیم. مباحث نسبتاً ذهنی هستند و اغلب بین آنها همپوشانی ایجاد می کنید. ما کلمات کلیدی و عباراتی مشابه را با هم در یک موضوع قرار می دهیم که بر اساس نسبیت معنایی آن عبارات است. مثلا:

    موضوع

    کلید واژه ها

    کلبه اسکی

    کلبه اسکی

    اجاره کلبه اسکی

    اجاره کلبه اسکی

    کلبه اسکی [نام مکان]

    کلبه پذیرایی

    کلبه پذیرایی

    کلبه پذیرایی لوکس

    اجاره صندلی پذیرایی

    کرایه اجاره کلبه

    صندوق دار catered [نام مکان]

    اسکان اسکی

    اسکان اسکی

    اسکان اسکی ارزان

    بودجه اسکی بودجه

    اسکان اسکی [نام مکان]

    بسیاری از کلمات کلیدی فوق کلمات کلیدی مبتنی بر تصمیم هستند - به ویژه آنهایی که اجاره یا استخدام در آنها را دارند. آنها قصد خرید دارند. سپس سعی خواهیم کرد که خود را در ذهن خریدار قرار دهیم و با کلمات کلیدی در ابتدای سفر خریدار بیاییم.

    موضوع

    کلید واژه ها

    مرحله خریدار

    پیست اسکی

    پیست اسکی

    بهترین استراحتگاه های اسکی

    استراحتگاه اسکی اروپا

    اسکی توچال ایالات متحده

    استراحتگاه اسکی کانادا

    استراحتگاه های اسکی برتر

    استراحتگاه اسکی ارزان

    استراحتگاه اسکی لوکس

    توجه

    اسکی

    اسکی

    راهنمای اسکی

    راهنمای مبتدی اسکی

    توجه

    تعطیلات خانوادگی

    تعطیلات خانوادگی

    تعطیلات زمستانی خانوادگی

    سفرهای خانوادگی

    اطلاع

    این به ما کمک می کند تا با مشتریانی که ممکن است هنوز خریدی در چارچوب ذهن نداشته باشند ، ارائه کنیم - آنها فقط در حال انجام تحقیقات هستند. این بدان معناست که ما شبکه را گسترده تر می کنیم. نرخ تبدیل برای این کلمات کلیدی بعید به نظر می رسد زیاد باشد (حداقل برای خرید یا سوالات) اما اگر از آنها به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی گسترده تر استفاده شود ، ما باید به دنبال گرفتن برخی از انواع اطلاعات ، در درجه اول آدرس ایمیل باشیم ، تا بتوانیم افراد را ارسال کنیم. اطلاعات مربوطه از طریق ایمیل یا تبلیغات بازاریابی مجدد بعداً در خط.

    4- کشیدن داده ها
    هنگامی که کلید واژه های بذر را گسترش دادید ، عملکرد لیست مفید Keyword Explorer شما را قادر می سازد تا موضوعات را در موضوعات جداگانه تقسیم کنید. سپس می توانید آن داده ها را به CSV صادر کرده و ترکیب آن را با سایر منابع داده شروع کنید. اگر به SEMrush API دسترسی دارید ، کتابخانه API Dave Sottimano صرفه جویی در وقت بسیار خوبی است. در غیر این صورت ، ممکن است بخواهید بارگیری کلمات کلیدی را در افزونه کلمات کلیدی همه جا Chrome و صادرات دستی داده ها و ترکیب همه چیز با یکدیگر در نظر بگیرید. سپس باید صفحه گسترده ای داشته باشید که چیزی شبیه به این باشد:

     

    سپس می توانید منابع داده دیگری اضافه کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید موارد فوق را با حجم و معیارهای رقابت از دیگر ابزارهای جستجوگرها ترکیب کنید. در این فرآیند اطلاعات رتبه بندی کلمات کلیدی موجود یا داده های Google Ads را در نظر بگیرید. کلمات کلیدی که به خوبی در PPC تبدیل می شوند باید به طور ارگانیک همین کار را انجام دهند و بنابراین باید در نظر گرفته شوند. ویل رینولدز زیاد درباره این تاکتیک خاص صحبت می کند.

    5- تراز کردن عبارات با سفر خریدار
    مرحله بعدی فرآیند شروع به طبقه بندی کلمات کلیدی در مرحله سفر خریدار است. چیزی که ما در Aira یافتیم این است که کلمات کلیدی همیشه در یک مرحله از پیش تعریف شده قرار نمی گیرند. شخصی که به دنبال "خدمات بازاریابی" است می تواند درباره آنچه خدمات بازاریابی انجام می شود تحقیق کند ، اما می تواند به دنبال ارائه دهنده نیز باشد. شما ممکن است کلمات کلیدی دریافت کنید که می تواند آگاهی / ملاحظه یا توجه یا تصمیم گیری باشد. از قضاوت خود استفاده کنید و به یاد داشته باشید که این موضوع ذهنی است. پس از اتمام ، باید به داده هایی دست پیدا کنید که شبیه به این است:

     

    این طبقه بندی از اهمیت زیادی برخوردار است ، زیرا شروع می شود به تعیین چه نوع محتوا مناسب ترین آن کلمه کلیدی یا عبارت است.

    مرحله بعدی این فرآیند ، شروع به توجه به الگوهای موجود در کلید واژه ها و مکان نقشه برداری آنها در سفر خریدار است. اغلب در مرحله تصمیم گیری کلمات کلیدی مانند "قیمت" یا "هزینه" و عباراتی مانند "چگونه" در مرحله آگاهی مشاهده خواهید کرد. پس از شروع به شناسایی این الگوهای ، احتمالاً با استفاده از نوعی شیوه خوشه بندی کلمه کلیدی Tom Casano ، می توانید راهی برای اتوماسیون پیدا کنید ، به گونه ای که وقتی این اصطلاحات در ستون کلمات کلیدی شما ظاهر شود ، هدف به صورت خودکار بروز می شود.

    پس از اتمام ، می توانیم شروع به تعریف هر یک از کلمات کلیدی خود کنیم و به آنها نوع دهیم:

    صفحه ستون
    صفحه خوشه
    صفحه هدف
    پیگیری و نظارت کنید
    چشم پوشی
    ما از این سند استفاده می کنیم تا با توجه به حجم جستجوی موجود ، چگونگی رقابتی بودن آن ، چگونگی سودآور بودن کلمه کلیدی و اینکه ممکن است خریدار در چه مرحله ای باشد ، موثر واقع شود. ما در حال تلاش برای پیدا کردن آن نقطه شیرین بین داشتن حجم جستجوی کافی ، اطمینان از این هستیم که در واقع می توانیم برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی شویم (هیچ نکته ای در راه اندازی تجارت الکترونیکی کوچک وجود ندارد که تلاش کند برای "خرید مربیان نایک" قرار بگیرد) و چقدر مهم / سودآور است. این عبارت می تواند برای تجارت باشد. نمودار زیر Venn این موضوع را به خوبی نشان می دهد:

     

    ما همچنین کلمات کلیدی را مرتب می کنیم تا کلمات کلیدی که از نظر معنایی شبیه به یکدیگر هستند ، در کلمات کلیدی والدین و کودک جمع شوند. این کمک می کند تا توصیه های صفحه ما را مطلع کنیم:

     

    از مثال بالا ، شما می توانید "آژانس بازاریابی دیجیتال" را به عنوان کلید واژه اصلی ببینید ، اما "خدمات بازاریابی دیجیتال" و "آژانس بازاریابی دیجیتال انگلستان" در زیر آن نشسته اند.

    ما همچنین از قالب بندی مشروط برای کمک به شناسایی انواع صفحه کلید واژه استفاده می کنیم:

     

    و سپس برگه هایی برای جدا کردن موضوعات خارج از کشور

     

    پس از اتمام این کار ، ما یک صفحه گسترده از داده های کلمات کلیدی داریم که سپس با مشتریان کار می کنیم تا مطمئن شویم که هیچ چیزی را از دست نداده ایم. این سند به ویژه هنگامی که با وب سایت های تجارت الکترونیکی که دارای هزاران محصول است ، می تواند بسیار بزرگ شود.

    5. نقشه برداری از کلید واژه ها و تجزیه و تحلیل شکاف محتوا
    سپس این کلمات کلیدی را به مطالب موجود می پردازیم تا اطمینان حاصل شود که سایت در گذشته درباره این موضوع ننوشته است. ما اغلب برای انجام این کار از داده های کنسول جستجوی Google استفاده می کنیم ، بنابراین می دانیم که چگونه هر محتوا موجود توسط موتورهای جستجو تفسیر می شود. با این کار ما در حال تجزیه و تحلیل شکاف محتوای خود هستیم. یک نمونه خروجی را می توان در زیر مشاهده کرد:

    فرایند فوق تحقیقات کلمات کلیدی ما را می گیرد و سپس مفاهیم معمول در صفحه (مانند بهینه سازی عناوین متا ، URL ها ، توضیحات ، عناوین و موارد دیگر) را در صفحات موجود اعمال می کند. ما همچنین اطمینان حاصل می کنیم که قصد کاربر و نوع صفحه کاربر (ستون ، خوشه ، هدف و غیره) را نقشه برداری می کنیم ، این به ما کمک می کند تا تصمیم بگیریم که چه نوع محتوا باید باشد (مانند پست وبلاگ ، وبینار ، الکترونیکی) کتاب و غیره). این فرایند به ما کمک می کند تا بفهمیم کلمات کلیدی و عباراتی که سایت قبلاً برای آن یافت نمی شود یا هدف قرار نمی گیرد.

    الگوی رایگان
    من در این پست وبلاگ قول داده ام الگوی Google Sheet را در اوایل زمان قرار دهم و می توانید در اینجا بیابید.

    آیا در مورد این فرآیند سوالی دارید؟ راه های بهبود آن؟ در پست زیر نظر خود را ارسال کنید یا مرا در توییتر پینگ کنید !

    درباره matthew_jkay -

    رئیس عملیات در آیرا - یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در انگلستان که در SEO ، PPC و کمپین های روابط عمومی دیجیتال مبتنی بر محتوا تخصص دارد. می توانید مرا در توییتر ، لینکدین و تماشای ورزشهای مختلف پیدا کنید.

    بهینه ساز
    پنجشنبه 18 مهر 1398 - 4:54
    بازدید : 280
    برچسب‌ها :

    از آنجا که مارک های محلی و بازاریابان آنها Google را با بازی اسب Trojan بازی می کنند ، با جایگزین کردن تبلیغات "رایگان" سابق با بسته های پرداخت شده ، تبلیغات محلی خدمات ، SERP های صفر با کلیک و ساختارهای مرتبط ، از نیکوکار برتر به رقیب برتر منتقل می شوند. می پرسم ، "آیا من حتی به وب سایت احتیاج دارم؟"

    پاسخ ما به این سؤال این است: "بله ، شما هرگز به وب سایت بیش از آنچه که در سال 2019 نیاز دارید ، نیاز ندارید." در این پست ، ما بررسی خواهیم کرد:

    چرا به نظر می رسد مشاغل محلی به وب سایت احتیاج ندارند
    شواهد آماری مبنی بر اینکه چرا مشاغل محلی اکنون بیش از هر زمان دیگری به وب سایت نیاز دارند
    وضعیت فعلی وب سایت های مشاغل محلی و پیشرفت های بسیار ضروری
    چگونه Google تحمل تحمل اینقدر هدایا را ندارد


    با حافظه اخیر ، یک جستجوی Google با هدف محلی بسته بزرگی از ده شرکت تجاری در این نزدیکی را ایجاد کرد که هر ورودی کاربر را برای تمام مراحل بعدی خود مستقیماً به وب سایت های این مارک ها می برد. مقدار متوسطی از تلاش بازاریابی با دوش گرفتن هدایای Google در قالب رتبه بندی ، ترافیک و تبدیل به شما پاداش داده شد.

    سپس این SERP های سخاوتمندانه به هفت نقطه کاهش یافت و سپس سه ، با تغییر دریای سیار به معامله و متشکل از لایه ها و لایه هایی از رابط های متعلق به Google به جای لینک مستقیم به وب سایت. در سال 2018 ، هنگامی که از طریق کاغذ بسته بندی می کنیم ، هدایایی که از گوگل می یابیم ارزان تر ، کوچکتر و با شکوه تر به نظر می رسند.

    این پنج پیشرفت اساسی را در نظر بگیرید:

    1) SERP های تلفن همراه صفر با کلیک بر روی


    این اسلاید از یک ارائه اخیر توسط رند فیسکین ، یافته های وی در مورد رشد SERP های بدون کلیک بین 2016-2018 را به تصویر می کشد. کاربران تلفن همراه افزایش 20٪ در تحویل نتایج موتورهای جستجو را تجربه کرده اند که نیازی به آنها نیست تا به عمق بیشتری نسبت به رابط شخصی Google خود بروند.

    2) تجاوز تبلیغات پرداخت شده به بسته های محلی


    هنگامی که دکتر پیتر جی مایرز در سال 2018 از 11،000 SERP نظرسنجی کرد ، وی دریافت که 35٪ از بسته های محلی رقابتی دارای تبلیغات هستند .

    3) گوگل تبدیل به یک آژانس ژنرال سرب


    در آخر ، برنامه تبلیغات محلی سرویس Google که از طریق آنها می توانند به عنوان عامل اصلی عامل اصلی پرداخت شده در بین مشاغل و مصرف کنندگان قرار گیرند ، بیش از 23 گروه تجاری را در 77 شهر ایالات متحده بدست آورده است .

    4) حتی SERP های مارک شده شما متعلق به شما نیستند
    هنگامی که یک کاربر به طور خاص نام تجاری شما را جستجو می کند و صفحه دانش Google شما ظاهر می شود ، شما به احتمال زیاد می توانید با مجموعه رقبای دیرینه "افراد همچنین به جستجوی" بپردازید. اما این مانند Google نیست که به Groupon اجازه می دهد در صدر KP خود تبلیغات کند ، یا اینکه جنرال سرب را از جلو و مرکز Doordash و GrubHub قرار دهد تا بتواند شما را به سفارشات مشتریان خود نیک و سکه کند.

    5) گوگل "صفحه اصلی" جدید برای مشاغل محلی نامیده می شود


    همانطور که در ابتدای این پست مشخص شد ، 64٪ از بازاریابان موافق هستند که Google در حال تبدیل شدن به "صفحه اصلی" جدید برای مشاغل محلی است. این مفهوم ، که توسط مایک بلومنتال ابداع شده است ، نشانگر این است که یک کاربر که به دنبال یک صفحه دانش Google می باشد می تواند اطلاعات اولیه کسب و کار را دریافت کند ، یک تماس تلفنی برقرار کند ، راهنمایی کند ، چیزی را رزرو کند ، از یک سوال بپرسید ، یک تور مجازی بگیرد ، پست های میکروبلاگ را بخواند ، ساعت ها را ببینید عملیات ، انگشت شستن از طریق عکس ها ، دیدن اوقات شلوغ ، خواندن و ترک نظرات. بدون نیاز به کلیک بر روی دامنه یک برند ، کاربر ممکن است کاملاً راضی باشد.

    "برای مردی که به اندازه کافی کم باشد ، هیچ چیز کافی نیست."
    - Epicurus
    نمونه های بسیار دیگری وجود دارد که می توانیم آنها را جمع آوری کنیم ، اما همه آنها به یک روش خلاصه می شوند: هیچ یک از ابتکارات محلی اخیر Google مربوط به هدایت مشتری به وب سایت های برندها نیست. SERP های محلی کاهش یافته و مجدداً مهندسی شده اند تا بتوانند کاربران را در سیستم عامل های Google نگه داشته و حداکثر درآمد را برای Google و شرکای خود بدست آورند.

    شما ممکن است به اندازه Epicurus فلسفی باشید و بگویید که گوگل حق دارد با محصول خود سود کسب کند ، حتی اگر واقعاً نیازی به درآمد بیشتر از مشاغل محلی نداشته باشد. اما اگر مسیر اخیر Google باعث می شود که مارک یا نمایندگی شما نتیجه بگیرد که وب سایت ها در این محیط به شدت کنترل شده منسوخ شده اند ، لطفاً مطالعه خود را ادامه دهید.

    وب سایت شما بستر شماست


    "65٪ از 1411 بازاریاب مورد بررسی ، همبستگی شدیدی بین رتبه های ارگانیک و محلی مشاهده می کنند." - از طریق موز گزارش وضعیت صنعت سئو محلی

    این بدان معنی است که کسب و کارهایی که از نظر ارگانیک بسیار رتبه بندی می شوند ، احتمالاً دارای رتبه های بسته محلی بالا هستند. در تصویر زیر ، اگر سکوهای نوع دایرکتوری را از بین ببرید ، خواهید دید که چگونه وب سایت های مارک در صفحه 1 برای "deli athens ga" رتبه بندی می شوند همچنین دو شغلی هستند که آن را در بسته محلی Google قرار داده اند:

     

    چند مرتبه 3 نتیجه برتر محلی محلی Google نیز دارای رتبه بندی ارگانیک در صفحه اول است؟


    در یک مطالعه کوچک ، ما به 15 کلمه کلیدی در 7 شهر و شهر آمریکا نگاه کردیم. این منجر به 315 مدخل احتمالی در بسته محلی Google شد. از این 315 ، 235 مشاغل رتبه بندی شده در بسته های محلی نیز دارای صفحه 1 رتبه بندی ارگانیک بودند. این یک رابطه 75٪ بین رتبه بندی وب سایت های ارگانیک و حضور بسته محلی است.

    * شایان ذکر است که در جایی که نتایج محلی و ارگانیک ارتباطی نداشته باشند ، گاهی اوقات به دلیل وجود لیست های اسپم GMB ، یا رمز و راز SERP ها بوده که در نگاه اول معنی ندارد - شاید در نتیجه آزمایش گوگل ، در برخی موارد.

    علاوه بر این ، بسیاری از مشاغل محلی دیگر در بعضی از گروه ها آن را به صفحه اول گوگل نمی رسانند ، زیرا SERP های ارگانیک با لیست ها و فهرست های پرفروش غوطه ور می شوند. غالباً وب سایتهای تجاری محلی به صفحه دوم نتایج ارگانیک پایین می آیند. به عبارت دیگر ، اگر اسپم ها ، "بهترین ها" و اسرار حذف شوند ، احتمالاً ارتباط محلی و ارگانیک بسیار بالاتر از 75٪ باشد.

    علاوه بر این ، یک مطالعه اخیر نشان داد که حتی در صورت وجود تبلیغات محلی خدمات Google ، 43.9٪ از کلیکها به SERP های ارگانیک می روند . بدیهی است ، اگر بتوانید آن را در صدر SERP های ارگانیک قرار دهید ، این امر شما را از نظر کاملاً ارگانیک در شکل CTR بسیار مناسب قرار می دهد.

    غذای آماده شما از این
    مشاغل محلی که در آن بازاریابی می کنید قادر به جلوگیری از حمله SERP های صفر کلیک Google ، SERP های پرداخت شده و ویژگی های gen نباشند ، اما در جایی که 3 بسته محلی "رایگان" هنوز وجود دارد ، بهترین شرط بندی شما برای قرار گرفتن در آنها داشتن قویترین وب سایت ممکن است . علاوه بر این ، SERP های ارگانیک منبع قابل توجهی از کلیک هستند.

    به دور از این مورد که وب سایت ها منسوخ شده اند ، آنها محکم ترین پایه برای حفظ دید رایگان SERP محلی در میان کمبود فزاینده فرصت ها هستند.

    این امر نیاز به یک برابر شدن در کل صنعت در معیارهای ارگانیک دارد که بیشترین اهمیت را دارند.

    پر کردن شکاف محلی- آلی
    "ما آنچه هستیم که مدام تکرار میکنیم. بنابراین ، تعالی یک عمل نیست ، بلکه یک عادت است. "
    - ارسطو
    یک بررسی CNBC 2017 نشان داد که 45٪ از مشاغل کوچک وب سایت ندارند و در حالی که اکثر شرکت های بزرگ دارای وب سایت هستند ، بسیاری از مشاغل محلی به عنوان "کوچک" شناخته می شوند.

    علاوه بر این ، حسابرسی اخیر در مورد 9392 لیست Google My Business نشان داد که 27٪ پیوند وب سایت ندارند .

    هنگامی که از شما خواسته شد که یک وظیفه 1411 بازاریاب بخواهد مشتری بتواند منابع بیشتری را به آنها اختصاص دهد ، تصادفی نیست که 66٪ یک دارایی وب سایت گرا را ذکر کرده اند. این شامل توسعه محتوای محلی ، بهینه سازی در سایت ، ایجاد لینک محلی ، آنالیز فنی رتبه بندی / ترافیک / تبدیل و طراحی وب سایت می باشد که در نمودار زیر نظرسنجی Moz نشان داده شده است:

     

    در محیطی که وب سایت ها دارای رتبه های بالایی برای رتبه بندی های محلی بسته رقابتی هستند ، تقریباً تمام مشاغل محلی نه تنها به یک مورد نیاز دارند بلکه به آنها نیز باید تا حد امکان قوی باشند تا بتوانند به حداکثر رتبه های ارگانیک دست پیدا کنند.

    چه چیزی وب سایت را قوی می کند؟
    راهنمای موزیک مبتدی برای سئو دستورالعملهای بسیار مفصلی را برای ایجاد بهترین وب سایت ممکن ارائه می دهد. در حالی که ما توصیه می کنیم هرکسی که یک مشاغل محلی را بازاریابی می کند از طریق این راهنمای جامع بخواند ، می توانیم با بیان اینکه ترکیبی از وب سایت های قوی ، مطالب آن را در اینجا خلاصه کنیم:

    مبانی فنی
    قابلیت استفاده عالی
    بهینه سازی در سایت
    انتشار مطالب مرتبط
    تبلیغات
    برای هدف فعلی ، اجازه دهید نگاهی ویژه به سه عنصر آخر بیندازیم.

    بهینه سازی در سایت و انتشار مطالب مرتبط
    زمانی بود که سئو سایت و توسعه محتوا تقریباً مستقل از یکدیگر رفتار می کردند. و در حالی که مشاغل محلی نیاز به تلاش کمی دارند تا بتوانند اطلاعات اصلی تماس خود را در مکانهای برجسته در وب سایتهای خود قرار دهند (مانند صفحه و صفحه تماس با ما) ، انتشار و بهینه سازی باید به عنوان یک موضوع واحد مشاهده شود. یک استراتژی مدرن همه موارد زیر را در نظر می گیرد:

    کلمات کلیدی و تحقیقات در دنیای واقعی آنچه را که مصرف کنندگان می خواهند به یک تجارت محلی می گویند
    این خواسته های مصرف کننده سپس در آنچه کسب و کار در وب سایت خود منتشر می کند ، از جمله صفحه اصلی ، صفحات فرود مکان ، صفحه ، وبلاگ و سایر مؤلفه ها منعکس می شوند.
    انعکاس کامل خواسته های مصرف کننده شامل تضمین اجرای زبان انسان (کشف شده از طریق کلمه کلیدی و تحقیقات در دنیای واقعی) در کلیه عناصر هر صفحه از جمله برچسب ها ، عناوین ، توضیحات ، متن و در بعضی موارد نشانه گذاری است.
    آنچه ما در اینجا شرح می دهیم ، مجموعه ای از تلاشهای قطع نشده نیست. این یک تلاش واحد است که برای تحقیق ، نوشتن و انتشار وب سایت ضروری است. به دور از قرار دادن کلمات کلیدی در یک برچسب یا محتوای یک صفحه ، تمرکز بر ایجاد منبع موضعی در نظر موتورهای جستجوگر مانند Google با ایجاد یک منبع معتبر برای یک جمعیت شناختی خاص مصرف کننده تغییر کرده است. هرچه تجارت نزدیکتر بتواند نیازهای مشتری (از جمله زبان نیازهای آنها) را منعکس کند ، در هر مؤلفه ممکن وب سایت خود ، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

    یک نمونه فرضی از این امر می تواند یک کلینیک بزرگ پزشکی در دالاس باشد. سال گذشته ، پرسنل تلفن آنها از سؤالات اساسی پیرامون عکس العملهای آنفولانزا غافل شد ، مانند این که کجا و چه زمانی آنها را دریافت کنند ، هزینه آنها چیست ، آیا عوارض جانبی ایجاد می کند ، درمورد عوارض جانبی روی افراد با شرایط بهداشتی از قبل موجود و غیره امسال چیست؟ ، تیم بازاریابی مرکز پزشکی نگاهی به Moz Keyword Explorer انداختند و دیدند که تعداد زیادی سؤال درمورد عکس های آنفلوانزا وجود دارد:

     

    این بخش کوچک از یافته های ابزار تحقیق رایگان کلید واژه ، پاسخ به عموم ، بیشتر نشان می دهد که چند سوال در مورد عکس های آنفلوانزا دارند:

     

    کلینیک پزشکی برای این مباحث نیازی به رقابت ملی ندارد ، اما در سطح محلی ، یک صفحه در وب سایت می تواند تقریباً به هر سؤالی که یک بیمار نزدیک می تواند در مورد این موضوع داشته باشد پاسخ دهد. این صفحه ، به درستی ایجاد شده ، زبان انسان را در برچسب ها ، عنوان ها ، توضیحات ، متن و نشانه گذاری آن بازتاب خواهد داد. این به همه بیماران می گوید که در این روش باید کجا بیایند و چه زمانی بیایند. این پتانسیل را دارد که مکالمات تلفنی وقت گیر را کاهش دهید.

    سرانجام ، این مسئولیت موضعی را در نظر گوگل ایجاد خواهد کرد تا شانس این کلینیک برای رتبه بندی به صورت ارگانیک را تقویت کند ... که پس از آن می تواند به بهبود رتبه های محلی تبدیل شود.

    توجه به این نکته مهم است که ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی معمولاً مکان را خیلی دقیق منعکس نمی کنند ، بنابراین تحقیقات معمولاً در سطح ملی انجام می شوند و سپس تنظیم می شوند تا پس از واقعیت ، تفاوت های منطقه ای یا محلی و شرایط جغرافیایی را منعکس کنند. به عبارت دیگر ، یک ابزار کلمه کلیدی ممکن است دقیقاً منعکس نکند که دقیقاً چه تعداد از مصرف کنندگان محلی در دالاس سؤال می کنند "کجا شلیک آنفولانزا می شوم؟" ، اما تحقیقات کلمات کلیدی و دنیای واقعی نشان می دهد که این نوع سؤال به طور قطع مطرح می شود. وب سایت تجاری محلی می تواند این سؤال را منعکس کند و ضمن آنکه شرایط جغرافیایی لازم را نیز اضافه می کند.

    ایجاد پیوند محلی باید در معرض تلاش های تبلیغاتی قرار گیرد
    بررسی صنعت موز نشان داد که بیش از یک سوم از پاسخ دهندگان استراتژی ایجاد پیوند محلی در محل ندارند . در همین حال ، ایجاد لینک به عنوان یکی از سه وظیفه برتر که بازاریان می خواهند مشتریان خود منابع بیشتری را اختصاص دهند ، ذکر شده است. قطعاً در اینجا قطع ارتباط وجود دارد. با توجه به نقش اساسی پیوندها در ایجاد Domain Authority ، رتبه بندی های ارگانیک و رتبه های محلی بعدی ، ایجاد وب سایت های قوی به معنی پر کردن این شکاف است.

    اول ، این ممکن است به بررسی تعصبات قدیمی که می تواند باعث شود بازاریان مشاغل محلی و مشتریان آنها نسبت به ایجاد پیوند احساس شک کنند ، کمک کند. احتمالاً این موارد ناشی از اسپم پیوندهایی است که در دنیای کلی SEO به راحتی از دست خارج شده است که گوگل مجبور شد آن را مجازات کند و آن را به بهترین شکل ممکن فیلتر کند.

    چندی پیش ، بسیاری از مشاغل فقط با استفاده از دیجیتال با داشتن پیوندهای پولی ، مزارع پیوند ، پیوندهای متقابل ، متن لنگر پیوندهای توهین آمیز و موارد مشابه ، اوج خود را می گذراندند. یک شرکت آنلاین ممکن است هزاران پیوند از منابع کاملاً بی ربط داشته باشد ، همه به امید افزایش رتبه. واضح است که این شیوه ها یک تجارت اخلاقی نیستند و می توانند در زمینه سرمایه گذاری احساس خوبی داشته باشند ، اما آنها به عنوان یک درس جالب در نظر گرفته می شوند ، به ویژه هنگامی که یک بازاریاب محلی می تواند به یک مشتری اشاره کند ، که بهترین پیوندهای محلی به طور معمول ناشی می شود. ایجاد روابط مناسب در دنیای واقعی .

    مشاغل محلی واقعاً خاص هستند زیرا در خدمت یک جامعه جسمی متشکل از همسایگان خود هستند. هرچه مشاغل محلی بیشتر در جامعه خود دخیل باشد ، طبیعتاً فرصتهای پیوند با مواردی مانند محلی بوجود می آیند:

    حمایت مالی
    شرکت در رویداد و میزبانی
    اخبار آنلاین
    وبلاگها
    انجمن های تجاری
    تبلیغات متقابل B2B
    راه های بسیاری وجود دارد که یک تجارت محلی می تواند با ایجاد روابطی که با همسایگان ایجاد می کند ، اقتدار محلی و محلی را در یک جامعه خاص ایجاد کند.

    یک راه عالی برای شروع این تلاش این است که به مشاغل عالی رتبه محلی در همان دسته بندی های مشابه یا مشابه مشاغل نگاه کنید تا دریابید که چه کارهایی را برای دستیابی به نمایه بک لینک پشتیبان انجام داده اند. Moz Link Intersect یک منبع عملی بسیار فعال برای این کار است و این امکان را فراهم می کند تا یک شرکت تجاری بتواند رقبای برتر خود را برای پیدا کردن چه کسی به آنها پیوند دهد.

    در مثال زیر ، یک B&B کوچک در آلبوکرکه ، دو استراحتگاه لوکس قبیله ای در شهر خود را جستجو می کند:

     

    Link Intersect سپس نقشه ای از فرصت ها را لیست می کند ، که نشان می دهد کدام یک یا هر دو رقیب به دست آورده اند. B&B در حال حفاری است که می یابد Marriott.com به هر دو اقامتگاه تفریحی Tribal در یک صفحه انجام کارها در Albuquerque در حال پیوند است:

     

    B&B كوچك سپس می تواند در همان صفحه برای بدست آوردن جایگاهی تلاش كند ، زیرا میزبان مهمانی های چای به عنوان یك كار است. دسترسی به این موضوع می تواند به صاحب B&B بستگی داشته باشد و کسی را که شخصاً در محل محلی ماریوت کار می کند ، بستگی دارد. این می تواند شامل ملاقات حضوری با آنها به صورت حضوری ، از طریق تلفن یا حتی از طریق ایمیل باشد. اگر این دسترسی به موفقیت برسد ، پیوندی عالی و مرتبط برای ارتقاء رتبه ارگانیک ، که حاوی رتبه محلی است ، بدست آمده است.

    سپس فرایند را تکرار کنید. احتمالاً ارسطو از ایجاد پیوند سخن می گفت وقتی كه گفت ما كاری هستیم كه مرتباً انجام می دهیم و تعالی عادت است. بازاریابان خوب می توانند به مشتریان یاد دهند که در هنگام دیدن یک لینک خوب ، عادتهای خوبی داشته باشند.

    روی هم رفته
    بدون وب سایت ، یک مشاغل محلی فاقد پلت فرم نشر و کسب درآمد با کنترل برند است که به شدت بر رتبه های ارگانیک تأثیر می گذارد. در صورت عدم وجود این ، احتمال رتبه بندی خوب در بسته های محلی رقابتی به میزان قابل توجهی کمتر خواهد بود. روی هم رفته ، این پرونده برای مشاغل محلی که به طور قابل توجهی در وب سایتهای خود سرمایه گذاری می کنند ، روشن است.

    بازیگری در حال حاضر در واقع یک استراتژی برای آینده است


    "هیچ چیز ثابتی جز تغییر وجود ندارد."
    - هراکلیتوس
    اکنون مشخص کرده اید که وب سایت های قوی برای رده بندی محلی در بازارهای رقابتی اساسی هستند. شما دلایل بیشماری را برای تشویق مشاغل محلی که در بازار بازاریابی کرده اید ، در اولویت بندی مراقبت از حوزه های خود قرار داده اید اما یک چیز دیگر وجود دارد که باید بتوانید آنرا انتقال دهید و این یک احساس فوریت است.

    در حال حاضر ، هر مشتری تنها شما می توانید از لیست بسته های محلی رایگان کسب درآمد بسیار ارزشمند برای آینده است.

    این مشتری نیست که مجبور به پرداخت آن به گوگل باشید ، زیرا ممکن است خیلی خوب شش ماه ، یک سال یا پنج سال از این پس استفاده کنید. بله ، شما مجبور شده اید سرمایه گذاری زیادی را برای ایجاد وب سایت قدرتمندی انجام دهید که در رتبه بندی بالای محلی نقش داشته باشد ، اما شما یک سکه به طور مستقیم برای این رهبری خاص پرداخت نکرده اید. به زودی ، شما باید بخش بزرگی از مشتریان جدید خود را مجبور به پرداخت کمیسیون به Google کنید ، بنابراین اقدام به اکنون مانند بیمه در مقابل هزینه های آینده است.

    برای این که این امر به درستی کار کند ، مشاغل محلی باید هدایت کنند گوگل در حال حاضر آنها را به صورت رایگان ارسال می کند ، و آنها را به مشتری های وفادار طولانی مدت تبدیل می کند ، با ارزش نهایی چندین معاملات آینده بدون Google به عنوان یک واسطه. و اگر این مشتریان برنده آزاد بتوانند از این طریق به عنوان مدافعان حرف از برند شما استفاده کنند ، شما برای توسعه جریانی از درآمد غیر وابسته به گوگل کاری اساسی انجام داده اید.

    با گذشت زمان ، این پیشنهاد ممکن است منقضی شود. وقتی صحبت از SERP های فریبنده محلی است ، بازاریابان شبیه فیلسوفان یونانی هستند که می دانستند تغییر تنها ثابت است. اسب تروجان در هر شهر ایالات متحده قرار گرفته است و این یک هدیه با ماندگاری زیر سوال است. ما نمی توانیم پیش بینی کنیم که بسته های رایگان منسوخ شود یا چه موقع ، اما ما نگرانی های شما راجع به طوفان باد با شما در میان می گذاریم.

    آنچه در حال حاضر به وضوح می توانیم ببینیم این است که وب سایت ها در سال 2019 چیزی غیر از منسوخ خواهند بود. در عوض ، اینها بلوک های ساختاری از رتبه های محلی ، هدایای گرانبها و درآمد وفادار هستند ، صرف نظر از اینکه SERP ها چگونه ممکن است در آینده تغییر کنند.

    بهینه ساز
    پنجشنبه 18 مهر 1398 - 4:52
    بازدید : 328
    برچسب‌ها :

    وقتی یکی از صداهای مفید و همدلانه Google را دارید که مایل به پاسخ دادن به بیشترین سؤالات سئوی سؤال شما هستند ، چه سؤالی دارید؟ ویل کریتلو اخیراً افتخار مصاحبه با جان مولر در گوگل را در SearchLove لندن داشته است ، و در نسخه این هفته جمعه وایت برد او بهترین درس های خود را از آن جلسه به اشتراک می گذارد ، مفهوم Domain Authority ، زیر دامنه بزرگ در مقابل بحث و گفتگو فرعی و نظری را در این زمینه به اشتراک می گذارد. عملکرد فنی noindex / nofollow.

     

    برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

    رونویسی فیلم
    سلام ، هواداران جمعه وایت برد. من Will Will Critchlow از Distilled هستم و خودم را در سیاتل پیدا کردم ، می خواستم یک فیلم ویدیوی جمعه Whiteboard را نیز ضبط کنم و از طریق مواردی صحبت کنم که اخیراً یاد گرفتم وقتی به تازگی در کنفرانس SearchLove London در لندن با جان مولر از Google به گفتگو نشستیم.

    بنابراین مجبور شدم که با جان در صحنه مصاحبه کنم ، و همانطور که بسیاری از شما ممکن است بدانید ، جان یک مدیر روابط وب مستر در گوگل است و واقعاً نقطه ارتباط بسیاری از ما در صنعت وقتی سؤال فنی یا سؤالی در مورد چگونگی Google وجود دارد. درمان چیزهای مختلف اگر بعضی از مطالبی را که در گذشته نوشتم و در مورد آنها صحبت کردم ، دنبال کردید ، می دانید که من همیشه نسبت به برخی از خطوط رسمی که از Google بیرون می آیند کمی مشکوک بوده ام و احساس می کنم که یا نمی خواهیم ما داستان کامل را دریافت می کنیم یا ما نتوانسته ایم به اندازه کافی ژرف بکشیم و واقعاً فهمید که چه خبر است.


    من دچار هیچگونه توهم نبودم که شاید بتوانم این مسئله را به طور کامل برطرف کنم ، اما من می خواستم جان را بر روی چند نکته خاص کباب کنم ، جایی که احساس می کردم شاید به اندازه کافی شفاف نپرسیده ایم یا داستان کامل را بدست آورم. . امروز می خواستم چند چیز را یاد بگیرم که وقتی من و جان کنار هم نشستیم یاد گرفتم. با توجه به توجه کمی که داشتم ، این نوع مصاحبه را واقعاً جذاب کردم. من در یک نوع روزنامه نگاری روی صحنه نشستم. قبلاً هرگز این کار را نکرده بودم. شاید جمعه روز جمعه وایت برد را در مورد چیزهایی که یاد گرفته ام و نحوه انجام مصاحبه انجام دهم.

    1. آیا Google دارای مفهوم "Domain Authority" است؟
    اما اولین چیزی که من میخواستم درباره جان سوال کنم این ایده دامنه بود. بنابراین در اینجا ما در Moz هستیم. موز یک متریک اختصاصی به نام اقتدار دامنه ، DA دارد. من احساس می کنم وقتی که به عنوان یک صنعت ، ما از گوگل و به ویژه جان در مورد این نوع چیز در گذشته سؤال کرده ایم ، آیا گوگل مفهومی از اختیارات دامنه دارد ، با این احساس همراه می شود ، اوه راهی آسان برای پاسخگویی و گفتن "نه ، نه ، این یک متریک اختصاصی Moz است. ما آن را نداریم."

    احساس کردم این مسئله کمی گیج کننده بوده است ، زیرا شک ما این است که نوعی قدرت یا متریک اعتماد وجود دارد که گوگل در سطح دامنه دارد و در اختیار دارد. ما فکر می کنیم این درست است ، اما احساس می کردیم که آنها همیشه قادر به پاسخگویی به سوال بودند. بنابراین من به جان گفتم ، "خوب ، من از شما نمی پرسم آیا از معیارهای قدرت دامنه موت در فاکتورهای رتبه بندی خود استفاده می کنید. همانطور که می دانیم چنین نیست. اما آیا شما چیزی شبیه به آن دارید؟"

    بله ، Google معیارهایی دارد که موارد مشابه را در آن نقشه می کند
    جان گفت بله او گفت: بله ، آنها معیارهایی دارند که ، نقل قول دقیق وی این بود که "نقشه کردن موارد مشابه". روش بیان من این چیزها است که در سطح دامنه قرار دارند. این مبتنی بر مواردی مانند اقتدار پیوند است و چیزی است که برای درک عملکرد یا رتبه بندی محتوا در کل دامنه استفاده می شود. جان گفت بله ، آنها چیزی شبیه به آن دارند.

    محتوای جدید آن معیارها را به ارث می برد
    آنها بطور خاص هنگام کشف مطالب جدید در یک دامنه موجود از آن استفاده می کنند. محتوای جدید ، به تعبیری ، می تواند برخی از اقتدارها را از دامنه به ارث ببرد ، و این بخشی از دلایلی است که ما فهمیدیم که آنها باید چیزی شبیه به این داشته باشند ، زیرا ما شاهد بودیم که محتوای یکسان در سایت های مختلف متفاوت عمل می کنند. ما می دانیم که چیزی در این مورد وجود دارد. بنابراین ، بله ، جان تأیید کرد که تا زمانی که برخی از این معیارها توسعه نیافته اند ، هنگامی که آنها به اندازه کافی طولانی مطالب را مشاهده کرده اند و می توانند معیارهای لینک و معیارهای استفاده خود را داشته باشند ، در زمان مداخله تا آن زمان می تواند برخی از این موارد را از دامنه به ارث ببرید.

    کاملاً مبتنی بر پیوند نیست
    او همچنین فقط تأیید کرد که این فقط پیوند مستقر نیست. این فقط یک نوع نوع PageRank در سطح دامنه نیست.

    2. Subdomains در مقابل subfolders
    این باعث شد تا من به چیزی دوم که واقعاً میخواستم از او خارج شوم ، بپردازم - و وقتی من این را مطرح کردم ، نوعی چشم به چشمم خورد ، "آیا واقعاً از این سوراخ خرگوش پایین می آییم" - زیر دامنه در مقابل سوال فرعی. . شاید دیده اید که در این مورد صحبت می کنم. شما ممکن است دیده اید افرادی مانند رند در مورد این موضوع صحبت کنند ، جایی که ما مواردی را دیده ایم و مطالعات موردی در مورد انتقال blog.example.com به مثال.com/blog داریم و هیچ چیز دیگری را تغییر نمی دهد و یک پیشرفت را کسب می کند.

    ما می دانیم که باید چیزی در جریان باشد و هنوز خط رسمی Google از مدت ها قبل ادامه داشته است: "ما با این چیزها متفاوت رفتار نمی کنیم. چیزهای خاصی در مورد زیر پوشه ها وجود ندارد. ما کاملاً از زیر دامنه ها خوشحال هستیم. هر کاری مناسب برای تجارت شما باشد. " ما چندین بار این نوع عقب و جلو را داشته ایم. من این را که به جان گفتم گفتم: "ما این مطالعات موردی را دیدیم. این را چگونه توضیح می دهید؟"

    آنها سعی می کنند بفهمند که متعلق به سایت چیست
    به اعتبار خود ، جان گفت ، "بله ، ما آنها را نیز دیده ایم." بنابراین او گفت ، بله ، گوگل نیز این موارد را دیده است. او اذعان کرد که این درست است. او اذعان کرد که این اتفاق می افتد. روشی که او توضیح داد که به ذهن من پیوند می زند ، به این معنی است که فکر می کنم این است: آیا این صفحات در این قسمت فرعی از همان وب سایت همان چیزهایی هستند که در دامنه اصلی هستند؟

    این نوع سوال اصلی است. آنها سعی می کنند ، و به گفته او ، "آنچه متعلق به این سایت است" را کشف کنند. همه ما از سایتهایی می دانیم که دامنه های سایت کاملاً متفاوت هستند. اگر به وبلاگ blogspot.com یا دامنه WordPress.com فکر می کنید ، ممکن است دامنه های فرعی متعلق به افراد کاملاً متفاوت باشد و اداره نمی شود و دلیلی برای گذر از این اختیار نخواهد بود. اما کاری که گوگل سعی در انجام آن دارد و سعی دارد بگوید "آیا این زیر دامنه بخشی از این سایت اصلی است؟"

    بعضی اوقات این شامل زیر دامنه ها و بعضی اوقات نیست
    وی گفت: بعضی اوقات آنها تعیین می کنند که اینگونه است و بعضی اوقات نیز تعیین می کنند که اینگونه نیست. اگر بخشی از سایت باشد ، طبق تخمین آنها ، آنها با معادل زیر پوشه رفتار می کنند. این برای من تقریباً این حلقه را می بندد. من فکر می کنم اکنون همدیگر را می فهمیم ، که گوگل می گوید ، در این شرایط خاص ، با آنها یکسان رفتار می شوند ، اما شرایطی وجود دارد که با آن می توان رفتار متفاوتی داشت.

    توصیه من همان چیزی است که همیشه بوده است ، که اگر از ابتدا شروع کنید ، 100٪ است ، آن را در زیر پوشه قرار دهید. هیچ فرقی به زیر دامنه نیست. چرا این واقعیت را ایجاد می کنید که گوگل ممکن است با آن به عنوان یک سایت جداگانه رفتار کند؟ اگر در حال حاضر در زیر دامنه قرار دارد ، برای ساختن این پرونده کمی دشوار است. من شخصاً در مورد ادغام و ایجاد این حرکت استدلال می کنم.

    اگر به عنوان بخشی از سایت درمان شود ، یک زیر دامنه برابر با یک زیر پوشه است
    اما متأسفانه ، اما تا حدودی قابل پیش بینی ، من نمی توانستم جان را به هیچ وجه خاصی برای گفتن این مورد مورد نظر گره بزنم. اگر محتوای شما در حال حاضر در یک دامنه فرعی قرار دارد ، واقعاً راهی برای گفتن اینکه آیا Google با آن رفتار متفاوت دارد ، وجود ندارد ، شرم آور است ، اما تا حدودی قابل پیش بینی است. اما حداقل ما هم اکنون همدیگر را می فهمیم و فکر می کنم ما به نوعی ریشه گیجی پیدا کرده ایم. این مطالعات موردی واقعی است. این یک چیز واقعی است. مطمئناً در شرایط خاصی حرکت از زیر دامنه به زیر پوشه می تواند عملکرد را بهبود بخشد.

    3. تأثیر Noindex بر nofollow
    سومین موضوعی که می خواهم در موردش صحبت کنم ، کمی بیشتر با مهارت و فنی بیان شده است و همچنین ، به نوعی به بعضی از درسها و تفکرهای بزرگتر منجر می شود. چندی پیش جان با صحبت در مورد اینکه چگونه شما صفحه ای دارید که هیچ شاخصی ندارد و مدت طولانی آن را نگه می دارد ، ما را مجذوب خود کرد ، گوگل در نهایت با یک شاخص بدون هیچ گونه دنباله ای رفتار خواهد کرد.

    در دراز مدت ، پیوندهای صفحه noindex به طور مؤثر تبدیل به پرونده ناگهانی می شوند
    به عبارت دیگر ، پیوندهای خارج از آن صفحه ، حتی اگر آن را به عنوان یک فهرست بدون استفاده از آن دنبال کنید ، پیوندهای خارج از آن صفحه به طور موثر دنبال نمی شوند. فهمیدیم که کمی گیج کننده و غافلگیرکننده است. منظور من این است که مطمئناً احساس می کردم که تصور می کردم که آن کار به این سادگی صورت نپذیرد زیرا آنها هیچ شاخصی ندارند ، از دستورالعمل پیروی می کنند ، و به نظر می رسد که این یک چیز نشان می دهد که باید به این روش کار کند.

    مدتهاست که اینگونه بوده است
    در مورد ویژگی های این واقعاً خیلی زیاد نبود بلکه بیشتر شبیه این بود: چگونه ما این را نمی دانستیم؟ چگونه این اتفاق افتاد و موارد دیگر؟ جان در مورد اینکه چگونه اولا مدتها است اینگونه بوده است صحبت کرد. من فکر می کنم او در حال بیان این نکته بود که همه شما متوجه آن نشده بود ، بنابراین واقعاً چقدر معامله بزرگ می تواند باشد؟ من این مسئله را برای او بازگرداندم كه این نوعی چیز ظریف است و آزمایش آن بسیار سخت است ، و استخراج عوامل مخدوش مختلفی كه در جریان هستند بسیار سخت است.

    من تعجب نکردم که ، به عنوان یک صنعت ، ما آن را از دست دادیم. اما نکته اینجاست که مدت هاست اینگونه بوده است ، و نظر گوگل و مطمئناً نظر جان این بود که این موضوع به اندازه ما پنهان نبوده است زیرا افرادی که این را می دانستند متوجه نشده اند که باید به کسی بگویند. مهندسین واقعی که روی الگوریتم جستجو کار می کنند ، آنها نفرین دانش بودند.

    نفرین دانش: مهندسان متوجه نمی شدند که وب مسترها تصور اشتباهی داشتند
    آنها می دانستند که این کار به این روش انجام می شود ، و آنها هرگز نفهمیده بودند که وب مسترها آن را نمی دانند یا فکر دیگری نمی کردند. این یکی از مواردی بود که من سعی کردم کمی بیشتر به جان فشار بیاورم این نوع گفتن بود: "بیشتر از اینها ، لطفاً. به ما دسترسی بیشتری به مهندسان بدهید. به ما بینش بیشتری در مورد نحوه تفکر آنها بدهید. آنها می توانند به سؤالات بیشتری پاسخ دهند ، زیرا از این طریق ما مطالبی را که می توانیم مانند آنها باشیم ، نشان خواهیم داد ، "اوه ، هی ، آن چیزی که در آنجا وجود دارد ، این چیزی بود که من نمی دانستم." سپس ما می توانیم عمیق تر در آن کار کنیم. "

    این مسئله ما را به گفتگوی کمی سوق داد که چگونه جان وقتی او جواب آن را نمی داند ، چگونه عمل می کند ، و بنابراین برخی از قطعات و اجزای جدید که حداقل برای من وجود دارد حداقل در مورد چگونگی کارکرد این موضوع بود. جان گفت كه او به طور كلی در جلسات كیفیت جستجو شرکت نمی كند. روش کار او تا حد زیادی از نوع دانش و دانش پایه محتوا خارج است ، اما وی به مهندسان دسترسی دارد.

    آنها به عملیات روابط وب مستر اختصاص داده نمی شوند. او به تازگی در حال سازمان است و مهندسین Google را برای پاسخ به این سؤالات پیدا می کند. حداقل برای من جالب بود حداقل این را پیدا کردم. من فکر می کنم امیدوارم با گذشت زمان ، بطور کلی بتوانیم فشار بیاوریم و بگوییم ، "بیایید دنبال آن مهندس ها بگردیم. جان ، آنها را هر وقت خواستند قابل مشاهده باشند به جبهه بیاوریم ، زیرا آنها قادر به پاسخگویی به این نوع سؤالاتی هستند که فقط ممکن است باشد. این نفرین دانش که آنها همه اینها را می دانستند و ما به عنوان بازاریاب نمی فهمیدیم که چگونه این کار می کند. "

    این سریع اجرای برخی از مواردی بود که من هنگام مصاحبه با جان یاد گرفتم. ما به منابع و رونوشت های بیشتر و موارد دیگر پیوند می زنیم. اما این یک انفجار بوده است. مراقب باش.

    خواندن بیشتر: مصاحبه با جان مولر از Google در SearchLove: معیارهای اقتدار دامنه ، زیر دامنه ها در برابر زیر پوشه ها و موارد دیگر

    بهینه ساز
    پنجشنبه 18 مهر 1398 - 4:51
    بازدید : 297
    برچسب‌ها :

    دوباره چیکار میکنی؟

    این سؤالی است که هر SEO باید در بعضی مواقع به آن پاسخ دهد ، چه به اعضای خانواده شما در طول تعطیلات و چه با برنامه نویس که در نهایت پیشنهادات شما را اجرا خواهد کرد. اگر زمین آسانسوری محکمی برای توصیف شغل خود ندارید ، این جمعه وایت برد برای شماست! بیاموزید که چگونه می توانید شرح مختصر و خلاصه ای از زندگی به عنوان یک سئو بدون جارگون ، پلیس یا فعالیت مانند ابرقهرمان را تهیه کنید.

     

    برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

    رونویسی فیلم
    سلام بچه ها ، به این هفته جمعه Whiteboard خوش آمدید. نام من کامرون جنکینز است و من در موز در اینجا کار می کنم. امروز می خواهیم در مورد ایجاد یک آسانسور سئو صحبت کنیم ، این چیست ، چرا به آن نیاز داریم و چه نوع این ایده را برای یک دستگاه آسانسور سئو برانگیخته است.

    بنابراین اساساً ، دو هفته پیش ، من در توئیتر بودم و جان مولر را دیدم. وی با صدای جیر جیر ، "هی ، من با بسیاری از توسعه دهندگان دیدار می کنم ، و بسیاری از اوقات آنها واقعاً نمی دانند SEO چه کار می کند." او واقعاً سؤال می کرد. او در حال پرسیدن بود ، "سلام ، جامعه سئو ، چگونه می گویید چه می کنید؟" در حال پیمایش هستم ، و جوابهای مختلف زیادی را می بینم ، و همه آنها با آنها طنین اندازم.

    آنها همه چیزهایی هستند که احتمالاً خودم می گویم. اما فقط جالب است که چند پاسخ متفاوت برای این سؤال وجود داشت که "SEO ها چه کاری انجام می دهند و چه ارزشی را ارائه می دهند؟" بنابراین من به خودم فکر می کنم ، "چرا اینطور است؟ چرا ما توضیح های مختلف زیادی برای اینکه SEO چیست و چه کاری انجام می دهیم داریم؟" بنابراین من در مورد آن فکر کردم ، و فکر کردم که اگر شما در حال حاضر آسانسور آماده نیستید ، می تواند ایده خوبی برای خود من باشد و شاید SEO های دیگر.

    زمین آسانسور سئو چیست؟

    حال اگر شما با مفهوم زمین آسانسور آشنا نیستید ، اساساً - من در اینجا یک تعریف دارم - یک گفتار موجز و اقناع کننده که ارزش منحصر به فرد شما را به عنوان سئو ارتباط برقرار می کند. اصطلاحاً این اسکله آسانسور نامیده می شود زیرا باید مدت زمانی را که سوار آسانسور با شخصی می شود طول بکشد. بنابراین می خواهید بتوانید به سرعت و مختصر به سؤال شخصی پاسخ دهید وقتی از شما سؤال می کنند ، "اوه ، سئو ، این چیست؟ من فکر می کنم قبلاً درباره آن شنیده ام. شما چه می کنید؟"

    چرا این انقدر سخت است؟
    بنابراین بیایید مستقیماً شیرجه بزنیم. بنابراین ، در ابتدا ذکر کردم که چقدر پاسخهای مختلفی به این سؤال نوع "چه می گویی شما اینجا انجام می دهید" وجود دارد؟ من فکر می کنم دشوار است که به چند دلیل مختلف ، توضیح مختصر داشته باشیم. بنابراین من می خواهم ابتدا کمی به آن شیرجه بزنم.

    1. بسیاری از تخصص های موجود در سئو
    بنابراین شماره یک ، ویژگیهای زیادی در سئو وجود دارد.

    با پیشرفت این صنعت در طول دو دهه گذشته ، بسیار متنوع شده و جنبه های مختلفی در سئو وجود دارد. من خودم را در یک دنباله خرگوش پیدا کردم. من در LinkedIn بودم و به نوعی در جستجوی توضیحات شغلی SEO بودم. می خواهم اساساً ببینم: مردم در جستجوی سئو به دنبال چه چیزی هستند؟

    چگونه آنها را توصیف می کنند؟ خصوصیات چیست؟ بنابراین اساساً چیزهای مختلف زیادی پیدا کردم ، اما چند موضوع پیدا کردم که پدیدار شدند. بنابراین سئو های شما با محوریت محتوا وجود دارند ، و اینها افرادی هستند که موارد تحقیق کلمات کلیدی شما هستند. افرادی هستند که برای جستجو در وب سایت شما ، محتوای بهینه سازی شده موتور جستجو را می نویسند. شما سازندگان پیوند خود را دارید ، افرادی که تقریباً منحصراً روی آن تمرکز دارند.

    شما SEO محلی خود را دارید ، و تحلیلگران خود را دارید. شما SEO های فناوری اطلاعات خود را دارید ، افرادی که یا در تیم توسعه کار می کنند و یا با تیمی توسعهیافته از نزدیک همکاری می کنند. بنابراین فکر می کنم اشکالی ندارد. جنبه های مختلف در سئو وجود دارد ، و فکر می کنم این عالی است. این برای من نشانه بلوغ در صنعت ما است. بنابراین ، هنگامی که بسیاری از تخصص های مختلف در سئو وجود دارد ، فکر می کنم برای همه تفاوت های آسانسور ما مناسب و خوب است.

    بنابراین اگر در سئو تخصص خاصی دارید ، می تواند متفاوت باشد. این باید نسبت به مارک منحصر به فرد SEO که انجام می دهید ، توجه داشته باشد و اشکالی ندارد.

    2. مخاطبان مختلف
    شماره دو ، مخاطبان مختلفی وجود دارند. ما همیشه قرار نیست با همان فرد صحبت کنیم. بنابراین شاید شما در حال صحبت با رئیس یا مشتری خود باشید. برای من ، این گفتگوها با درآمد محور هستند.

    آنها می خواهند بدانند: ارزش آنچه انجام می دهید چیست؟ چگونه می تواند بر خط پایین من تأثیر بگذارد؟ چگونه به من کمک می کند تا شغل خود را اداره کنم و در کنار هم بمانم و سود دهم؟ اگر با یک برنامه نویس صحبت می کنید ، این مکالمه کمی متفاوت خواهد بود. بنابراین فکر می کنم اشکالی ندارد اگر ما در مورد آسانسور خود فشار بیاوریم و آن را برای افرادی که با آنها صحبت می کنیم کمی خوشحال تر کند.

    3. بلوغ الگوریتم
    سه ، چرا این کار سخت است ، بدیهی است که همه زمانها در الگوریتم تغییرات زیادی رخ داده است و با بالغ شدن ، به نظر می رسد که کار SEO بسیار متفاوت از سال گذشته است فقط به این دلیل که این الگوریتم بلوغ را حفظ می کند و این به نظر می رسد شغل ما همیشه تغییر می کند. بنابراین من فکر می کنم این یک واقعیت است که باید با آن زندگی کنیم ، اما من هنوز هم فکر می کنم مهم است ، حتی اگر همه چیز در حال تغییر است ، یک نوع پایه را داشته باشیم که وقتی مردم از ما سؤال کنند چه چیزی را انجام می دهیم ، مهم است.

    به همین دلیل سخت است. این همان چیزی است که زمین آسانسور شماست.

    قله آسانسور من: SEO با موتورهای جستجو بازاریابی است
    سپس ، به عنوان مثال ، من فکر کردم که فقط می خواهم سطح آسانسور SEO خود را به شما بسپارم. شاید این خلاقیت شما را برانگیزد. شاید ایده هایی به شما بدهد. شاید شما قبلاً یکی داشته باشید و اشکالی ندارد. اما نکته استفاده از معدن نیست.

    نکته اساساً این است که شما را از طریق آنچه به نظر می رسد منتقل کنید ، امیدوارم آب های خلاقانه خود را جارو کنید و بتوانید خود را ایجاد کنید. بنابراین بیایید درست به زمین من شیرجه بزنیم.

    بنابراین نکته اصلی من SEO است بازاریابی ، فقط با موتورهای جستجو. بنابراین ما در اینجا قیف داریم - آگاهی ، توجه و تصمیم گیری.

    آگاهی: رتبه بندی و جذب کلیک برای نمایش داده شدگان اطلاعاتی.
    اول از همه ، من فکر می کنم مهم است که توجه داشته باشید که SEO می تواند به شما در رتبه بندی و جذب کلیک برای نمایش داده های اطلاعاتی کمک کند.


    توجه: رتبه بندی و جذب کلیک برای نمایش داده شد.
    بنابراین وقتی مخاطبان شما در حال جستجوی اطلاعات هستند ، آنها می خواهند نقاط درد خود را برطرف کنند ، آنها آماده خرید نیستند ، آنها فقط جستجو می کنند ، ما با آنها در آنجا ملاقات می کنیم با محتوایی که آنها را به سایت می آورد ، به آنها اطلاع می دهد و اکنون آنها با مارک ما آشنا هستند. این تبدیل های عالی با کمک هستند. رتبه بندی و جذب کلیک برای نمایش داده شد. وقتی مخاطبان شما شروع به مقایسه گزینه های خود می کنند ، می خواهید آنجا باشید. شما می خواهید آنها را در آنجا ملاقات کنید ، و ما می توانیم این کار را با سئو انجام دهیم.

    تصمیم گیری: رتبه بندی ، جذب کلیک و ارتقاء تبدیل برای نمایش داده شد در قیف پایین
    در مرحله تصمیم گیری ، می توانید کلیک ها و نوع تبدیل های تبلیغاتی را برای قسمت پایین نمایش داده شد. وقتی افراد در مرحله "من می خواهم بخرم" قرار بگیرند ، SEO می تواند آنها را در آنجا ملاقات کند. بنابراین من فکر می کنم درک این نکته مهم است که سئو یک نوع مانند یک مرکز هزینه نیست و یک مرکز سود نیست. مثل ته قیف نیست. من این را در بسیاری از نقاط شنیده ام ، و فکر می کنم فقط توجه به این واقعیت که SEO در کل قیف بازاریابی شما یکپارچه است ، بسیار مهم است. در یک مرحله یا مرحله دیگر قرار نمی گیرد.

    اما چطور؟
    ما در مورد رتبه صحبت کردیم و کلیک ها را جذب کردیم و تبدیل ها را ارتقا می بخشیم. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ این همان کاری است که انجام می دهد.

    اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ بنابراین اینگونه توضیح می دهم. من فکر می کنم واقعا ، برای من ، دو طرف سکه سئو وجود دارد. ما رانندگی داریم و پشتیبانی می کنیم.

    1. رانندگی
    بنابراین در سمت رانندگی ، من چیزی شبیه به این را می گویم. وقتی شخصی عبارتی یا یک کلمه کلیدی را در Google جستجو می کند ، من اطمینان می دهم که وب سایت کسب و کار در نتایج غیر تبلیغی نشان داده می شود. این مهم است زیرا بسیاری از افراد مانند "اوه ، آیا شما به کلمات کلیدی پیشنهاد می دهید؟"

    ما مانند "نه ، نه ، این PPC است." بنابراین من همیشه فقط "غیر تبلیغ" می زنم زیرا مردم این موضوع را می فهمند. بنابراین من این کار را از طریق محتوا انجام می دهم که به سؤالات افراد ، پیوندهایی که به موتورهای جستجو کمک می کنند محتوای من را پیدا کنند و علائم قدرت و محبوبیت مطالب من و دسترسی را نشان دهند ، انجام می دهم. بنابراین این نوع پایه فنی شما است.

    شما مطمئن هستید که وب سایت شما قابل خزیدن است و این نشانگر فهرست شدن فهرست بندی شدن فهرست وب سایت شما است. وقتی مردم به آنجا می روند ، کار می کند. این دستگاه بر روی موبایل و دسک تاپ کار می کند. سریع است بنابراین ، من فکر می کنم که اینها واقعاً سه ستون بزرگ درایور SEO - محتوا ، پیوندها و اطمینان از صحت وب سایت شما از نظر فنی هستند. بنابراین اینگونه است که من رانندگی ، سمت فعال سئو را توصیف می کنم.

    2. پشتیبانی
    دو نفر دیگر ، ما حمایت می کنیم ، و فکر می کنم این یک نوع کم کاری است یا شاید اغلب به عنوان نوعی وقفه در مشاغل ما دیده شود.

    اما من فکر می کنم مهم است که واقعاً آنرا آنگونه که هست بنامیم. این بخش بزرگی از کاری است که ما انجام می دهیم. بنابراین من فکر می کنم ما باید آن را به عنوان سئو بپذیریم.

    A. با توپ 8 سحر و جادو Google باشید
    برای یک ، می توانیم به عنوان Google Magic 8-Ball خدمت کنیم. وقتی افراد در سازمان ما به ما می آیند و می گویند "سلام ، من قصد دارم این تغییر را ایجاد کنم یا به فکر ایجاد این تغییر هستم. آیا این برای سئو خوب یا بد است؟"

    فکر می کنم عالی است که مردم از آن سؤال می پرسند. همیشه در دسترس باشید و همیشه خود را برای پاسخگویی به آن نوع سؤالات برای افراد آماده کنید. بنابراین ، من از طرف ارتجاعی فکر می کنم که ما می توانیم آن دسته از افراد باشیم که به راهنمایی افراد و درک آنچه در حضور جستجوی ارگانیک شما تأثیر می گذارد کمک می کند.

    ب - کمک به بازاریابی
    دو ، ما می توانیم به بازاریابی کمک کنیم. بنابراین در این طرف سکه ، ما در حال رانندگی هستیم.

    ما می توانیم استراتژی های بازاریابی خودمان را هدایت کنیم. به عنوان سئو ، ما می توانیم ببینیم که چگونه SEO می تواند تمام مراحل قیف را هدایت کند. اما فکر می کنم توجه داشته باشید که ما تنها افراد سازمان خودمان نیستیم مهم است. غالباً جستجوگرها حتی در بخش بازاریابی زندگی نمی کنند. شاید آنها این کار را بکنند و آنها را به یک بازاریابی گزارش دهند. ابتکارات دیگری وجود دارد که منجر به بازاریابی شما می شود در حال تحقیق است.

    شاید آنها بگویند ، "هی ، ما فقط تحقیقات بازار را انجام داده ایم ، و این طرح اینجا است." این می تواند وظیفه ما به عنوان SEO باشد که از آن برنامه استفاده کنیم ، آن استراتژی را بکار گیریم و آن را به صورت دیجیتالی ترجمه کنیم. من فکر می کنم این یک ارزش واقعا مهم است که SEO می تواند به آن اضافه کند. ما در واقع می توانیم به بازاریابی و همچنین تلاشهای خودمان کمک کنیم.

    ج - رفع اشتباهات
    سپس شماره سه در اینجا ، من می دانم که این یکی دیگر از مواردی است که باعث می شود مردم از بین بروند ، اما ما در اینجا هستیم تا وقتی اتفاق می افتد اشتباهات را برطرف کنیم و به مردم آموزش دهیم تا دیگر اتفاق نیفتد. بنابراین شاید ما یکشنبه دوشنبه وارد شویم و آماده باشیم هفته روبرو شویم ، و می بینیم که ترافیک حالت مزخرف یا چیزی را گرفته است. ما می رویم ، "اوه ، نه" ، و در می شویم.

    ما سعی می کنیم ببینیم چه اتفاقی افتاده است. اما فکر می کنم این خیلی مهم است این وظیفه ماست یا بخشی از کار ما این است که انواع شیرجه ها را تشخیص دهیم ، آنچه را که اتفاق افتاده است تشخیص دهیم و نه تنها از این پشتیبانی کنیم بلکه آنجا هستیم تا در رفع آن یا راهنمایی های موجود در آنجا حضور یابید و سپس به آموزش و آموزش بپردازید و اطمینان حاصل کنید که مردم می دانند چه چیزی چیست آیا این اتفاق افتاده است و چگونه دوباره نباید این اتفاق بیفتد.

    شما در آنجا هستید تا به آنها آموزش دهید و آنها را راهنمایی کنید. من فکر می کنم این یک روش بسیار مهم دیگر است که ما می توانیم به عنوان SEO پشتیبانی کنیم. بنابراین اساساً اینگونه است که من آن را توصیف می کنم.

    3 نکته برای آمدن با قدم های خاص خود را
    قبل از رفتن ، فقط می خواستم نکاتی را ذکر کنم که می خواهید با آسانسور SEO خودتان را معرفی کنید. من فکر می کنم وقتی که سخنرانی خود "این کاری است که من انجام می دهم" فقط ماندن از زبان خاص بسیار مهم است.


    بنابراین سه نکته من:

    1. از جارگون دور شوید.
    اگر سطح آسانسور سئو را ارائه می دهید ، به افرادی که نمی دانند SEO چیست چیست. بنابراین سعی کنید از جارگون جلوگیری کنید. من می دانم که به عنوان سئو واقعا آسان است. من خودم را پیدا می کنم که همیشه این کار را انجام می دهم. چیزهایی هستند که فکر نمی کنم جارگون باشند.

    اما بعد من چند قدم عقب برمی دارم و می فهمم ، آره ، این شرایط غیر روحانی نیست. بنابراین اگر اصلاً ممکن است از جارگون دور شوید. شما با سردرگمی کردن آنها نمی خواهید به نفع کسی باشید.

    2. از پلیس جلوگیری کنید.
    این به راحتی می تواند به عنوان SEO هایی که پیدا کردم و خودم را در این دام پیدا کنم ، چند باری باشد که ما به عنوان این پلیس راهنمایی و رانندگی که در گوشه و کنار در انتظار هستند ، رفتار می کنیم و وقتی مردم اشتباه می کنند ، ما در آنجا هستیم انگشت خود را به سمت آنها بچسبانیم.

    بنابراین از هر زبانی که باعث می شود صدای SEO به نظر برسد ، خودداری کنید ، فقط پلیس منتظر است که افراد را به دلیل اعمال مجرمانه مجازات کند. ما آنجا هستیم که به رفع اشتباهات کمک می کنیم ، اما این به صورت راهنمایی و آموزش و پشتیبانی ، نوعی همکاری است و مانند یک روش پلیس نیست. شماره سه ، من می گویم نوع مشابه است ، اما کمی متفاوت است.

    3. از ابرنواختی خودداری کنید.
    من این Supermanning را صدا می کنم زیرا این نوع زبانی است که باعث می شود صدا مانند SEO ها در اینجا برای از بین بردن روز و صرفه جویی در روز اشتباه پیش می رود. ما انجام می دهیم ما بارها ابرقهرمان هستیم. اتفاقاتی وجود دارد که اتفاق می افتد و متشکرم از اینکه یک سئو وجود دارد که می تواند در تشخیص و رفع آن کمک کند.

    اما من از هر نوع زحمتی که باعث می شود تمام کار شما به نظر برسد ، صرفاً در نوع نجات افراد است ، جلوگیری می کنم. افراد دیگری در سازمان شما وجود دارند که نسبت به آنچه انجام می دهند بسیار باهوش و با استعداد هستند. آنها احتمالاً آن را دوست ندارند اگر آن را صدا کنید مثل اینکه در آنجا بودید تا همیشه به آنها کمک کنید. بنابراین من فقط فکر می کنم مهم است که به خاطر داشته باشید. اینطور به نظر نرسید که شما پلیس منتظر هستید انگشت خود را ببندید یا شما ابرقهرمانی هستید که باید همه را از اشتباهات خود نجات دهد.

    بله ، این قشر آسانسور سئو من است. به همین دلیل فکر می کنم داشتن یکی از این موارد مهم است. اگر نوعی آسانسور سئو خود را بکار برده اید ، دوست دارم آن را بشنوم ، و مطمئن هستم که برای سایر SEO ها نیز بسیار مناسب است که آن را بشنوند. اشتراک گذاری اطلاعات بسیار عالی است در صورت احساس راحتی در انجام این کار ، آن را در نظرات رها کنید. اگر یکی از آنها را ندارید ، امیدوارم این به شما کمک کند. بله ، این برای جمعه Whiteboard جمعه است و هفته آینده دوباره برای یک نفر دیگر برگردید.

    با تشکر از همه

    بهینه ساز
    پنجشنبه 18 مهر 1398 - 4:49
    بازدید : 323
    برچسب‌ها :

    آیا شما برای سؤال بهینه سازی مطالب خود را انجام داده اید؟ چند دلیل قدرتمند برای شما وجود دارد که بتوانید اکنون این کار را انجام دهید:

    تحقیقات سؤال Niche قدرتمندترین منبع الهام بخش محتوا است
    سؤالات بسیار جذاب هستند: پرسیدن یک سؤال باعث ایجاد رفلکس پاسخ طبیعی در انسان می شود. استفاده از سؤالات در صفحات فرود یا رسانه های اجتماعی باعث افزایش تعامل می شود
    سؤالات برای تحقیقات طاقچه و مخاطبان بسیار مفید است: چه چیزی نمی تواند مردم در صنعت شما بفهمد و چگونه می توانید به بهترین شکل به آنها کمک کنید؟
    تحقیقات سؤال به شما امکان می دهد زبان طبیعی را بهتر بشناسید و برای جستجوی صوتی بهینه کنید
    بهینه سازی سؤال امکان افزایش دید جستجوی ارگانیک را از طریق هر دو قطعه برجسته و همچنین نتایج " افراد همچنین می پرسد " از Google فراهم می کند.
    فقط برای تقویت نکته اخیر ، Google با درک و سؤالاتی در SERP ها کمی مجنون است. در اینجا فقط یکی از آزمایش های اخیر آنها نشان داده شده است که دارای قطعه ای از ویژگی های چند وجهی است و به یک سؤال پیگیری احتمالی (حسن نیت ارائه دادن بری شوارتز ) می پردازد :

    قطعه های برجسته چند وجهی

    انواع سوالات طاقچه و نحوه گروه بندی آنها
    سؤالات اساسی (اینها معمولاً مربوط به تعریف مفاهیم است). در بیشتر موارد نیازی به نوشتن توضیحات طولانی نیست زیرا افرادی که به جستجوی کسانی می پردازند که به دنبال پاسخ سریع و آسان برای درک هستند.
    سؤالات چگونه به سوالات (اینها معمولاً مربوط به دستورالعمل های گام به گام است). اضافه کردن فیلم برای توضیح بهتر روند ، تقریباً همیشه ایده خوبی است
    سوالات مربوط به برند (این موارد معمولاً شامل نام تجاری یا نام تجاری رقیب شما یا یک نام محصول است). مانند هر جستجوی مارک تجاری ** ، این موارد را باید در زیر دسته بندی کرد:
    سوالات ROPO ("تحقیق آنلاین ، خرید آنلاین / آفلاین"). اینها سؤالات خاصی است که درباره محصول شما ، جوانب مثبت و منفی آن ، بررسی و غیره بحث می کند.
    سوالات پر قصد: به عنوان مثال ، سؤالاتی که در مورد چگونگی خرید محصول خود می پرسید.
    سؤالات ناوبری: افرادی که به ناوبری سایت شما متوسل می شوند ، به عنوان مثال "چگونه به سیستم وارد شویم" ، "چگونه لغو شویم" و غیره.
    سؤالات تحقیق رقابتی: کسانی که مارک شما را با رقبای شما مقایسه می کنند.
    سؤال های معروفیت: سؤالات مربوط به تاریخچه برند ، فرهنگ و غیره
    نوع سؤالات

    همه سوالات مارک نیز ممکن است بر اساس احساسات ممکن برچسب گذاری شوند.

    ** بیشتر سوالات ابتدایی و چگونگی چگونه به هدف اطلاع رسانی می رسند (صرفاً به دلیل جوهر قالب قالب سؤال: بیشتر افراد سؤال کننده به دنبال یافتن پاسخ ، یعنی اطلاعات هستند). اما همیشه این احتمال وجود دارد که یک هدف معاملاتی در آنجا وجود داشته باشد که ممکن است بخواهید از آن یادداشت کنید.

    به عنوان مثال ، "بهترین CRM چیست" ممکن است پرس و جو باشد که نشان دهنده یک هدف تجاری محکم است. همین موضوع در مورد "چگونه از CRM استفاده می کنید؟" هر دو می توانند توسط شخصی که مایل به امتحان کردن نرم افزار است ، سؤال کنند و این نیاز به طرح کپی و طرح صفحه خود دارد.

    ابزارهایی برای کشف سؤالات
    1. مردم همچنین می پرسند
    "People also Ask" یک عنصر جستجوی جدید Google است که شامل سوالات مرتبط با یک پرس و جو مشخص شده است. هنوز مشخص نیست که Google چگونه اینها را تولید می کند (ممکن است به دلیل تعداد کافی افراد باشد که هر سؤال را در جعبه جستجو تایپ می کنند) ، اما آنچه ما با اطمینان می دانیم این است:

    Google هوشمند است: فقط مواردی را در اختیار کاربر قرار می دهد که شواهد کافی پیدا کند که مفید باشد و چیزی که کاربرانشان با آنها درگیر هستند
    جعبه "People Ask Ask" در املاک SERP بیشتری وجود دارد که ما ممکن است بخواهیم برای حداکثر دید جستجوی ارگانیک مسلط شویم
    مردم نیز می پرسند

    با توجه به این موضوع ، نتایج People Ask همچنین برای بازاریابان محتوا در دو جبهه مهم است:

    آنها به ما اجازه می دهند بینش زیادی در مورد آنچه مخاطبان هدف ما می خواهند بدانند ، داشته باشند
    آنها به ما امکان مشاهده جستجوی ارگانیک اضافی را می دهند
    برای جمع آوری هرچه بیشتر افراد ، نتیجه هرچه بیشتر بخواهید ، ابزار ویژه Snippet را امتحان کنید (d isclaimer: این ابزار توسط شرکتی است که من برای آن کار می کنم ). این سؤالهای جستجوی مهم دامنه شما را بررسی می کند و برای همه آنها نتایج "افراد نیز می پرسد" تولید می کند:

    مردم همچنین نتایج را می پرسند

    این ابزار با استفاده از تعداد پرس و جوهایی که توسط آنها ایجاد شده است ، "People also Ask" را در اختیار شما قرار می دهد. این به شما امکان می دهد تا به سرعت محبوب ترین سوالات در مورد خود را مشاهده کنید.

    2. SERP های Google / Bing
    نتایج جستجو نکات زیادی را در ورای جعبه های People also Ask (سؤال کنید) ، به شرط استفاده از ابزارهای هوشمند برای تجزیه و تحلیل آنها ، به ما نشان می دهد. متن بهینه ساز ابزاری است که اصطلاحات و مفاهیم را از SERP ها استخراج می کند و از تجزیه و تحلیل معنایی برای تهیه لیست سؤالاتی که ممکن است بخواهید در محتوای خود داشته باشید استفاده می کند:

     

    من معتقدم که این بخشی از کارهایی است که Google برای تولید آن پیشنهادات "People also Ask" انجام می دهد ، اما این ابزار ایده های بیشتری را نسبت به جعبه های "People also Ask" به شما ارائه می دهد.

    از گوگل و بینگ پشتیبانی می کند. همچنین می توانید متن خود را در ابزار کپی کنید و آنرا عبارات و سؤالاتی برای اضافه کردن مطالب خود برای بهینه سازی محتوای خود برای هر موتور جستجو پیشنهاد می کنید.

    3. پیشنهاد Google
    Google Suggest یکی دیگر از ابزارهای مبتنی بر جستجو برای بازاریابان محتوا است. Google Suggest براساس نحوه تمایل سایر کاربران برای تکمیل آن ، درخواست کاربر را تکمیل می کند. به این ترتیب ، با اطمینان می توان فرض کرد که تمام نتایج Google Suggest ، فقط به این دلیل است که به فهرست پیشنهادات رسیده اند ، دارای یک حجم / تقاضای جستجوی محکم هستند.

    مشکلی که در مورد این مورد وجود دارد این است که شما باید بدانید که چگونه شروع به تایپ کردن سؤال کنید تا به درستی تکمیل شود:

    پیشنهاد Google

    راه حلی وجود دارد که Google را مجبور می کند وسط پرس و جو را تکمیل کند:

    جستجوی اصلی خود را تایپ کرده و جستجو را وارد کنید
    نشانگر خود را در ابتدای پرس و جو برگردانید
    "چگونه" را تایپ کنید و Google نمایش داده شد محبوب تر نشان می دهد:
    Google میانه پرس و جو را پیشنهاد کنید

    راه دیگر برای کشف نتایج Google Suggest-Type بیشتر سؤال ، بازی با ابزارهای زیر است:

    سوالات Serpstat یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی جامد است که به شما امکان می دهد صدها سوال طاقچه را بر اساس جستجوی اصلی خود تولید کنید. آنچه مفید است این است که Serpstat به شما امکان می دهد نتایج را با کلمه سوال مرتب کنید:

    سوالات Serpstat

    ... و سؤالات را با اصطلاح رایج در ابر برچسب فیلتر کنید ، و آن را آسان تر می کنید تا از آن نتایج چندگانه (و بهینه سازی چندین سوال در یک دارایی محتوا) استفاده کنید:

    فیلتر سوالات Serpstat

    Ahrefs یکی دیگر از پلتفرم های چند منظوره SEO است که به کاربران این امکان را می دهد تا با یکی از به روزرسانی های اخیر خود سوالات مرتبط را تحقیق کنند:

    سوالات احرفس

    اگر به بسیاری از سؤالات پیشنهادی Google خاتمه داده اید ، لیست خود را از طریق ابزار خوشه بندی Serpstat اجرا کنید تا بر اساس ربط ، این سؤالات را به گروه های معنی دار تبدیل کنید.

    تصویر تصویر بر اساس تنظیمات زیر است: قدرت اتصال - متوسط ​​، نوع خوشه بندی - نرم. پس از اجرای آن ، می توانید ابزار تنظیم خوشه بندی را به صورت رایگان با تنظیمات مختلف در پروژه مجدداً اجرا کنید. فراموش نکنید که اولین مجموعه نتایج خود را قبل از اجرای مجدد آن صادر کنید.

    4- تابلوهای گفتمان و بحث
    Quora بدون شک یکی از بزرگترین منابع سؤال در آنجا است. در حقیقت ، کاربران را مجبور می کند تا مباحث جدید را در قالب سؤال ارسال کنند ، بنابراین هر آنچه که می بینید سؤال دارد.

    عملکرد جستجوی Quora بسیار گیج کننده است. این بنا دارای معماری پیچیده و مبتنی بر مباحث است (بسیاری از آنها با هم همپوشانی دارند) و در طی زمان محبوب ترین سوالات به شما نشان نمی دهد. الگوریتم رتبه بندی جستجوی آن ترکیبی عجیب از شخصی سازی (بر اساس علایق و اتصالات انتخاب شده شما) ، زودرس ، فعالیت و احتمالاً چیز دیگری است.

    به همین دلیل ، من بندرت از خود Quora استفاده می کنم. در عوض من از تحلیلگر سوال Buzzsumo استفاده می کنم. این نتایج حاصل از انواع تابلوهای گفتگو ، از جمله Quora و Q&A آمازون است. علاوه بر این ، پرس و جو شما را تجزیه و تحلیل می کند و نتایج را برای کلمات کلیدی مرتبط ایجاد می کند و به شما امکان می دهد جستجوی خود را گسترش داده و تصویر بزرگتر را مشاهده کنید:

    / تجزیه و تحلیل سوال buzzsumo

    5. سوالات توییتر
    توییتر منبع شگفت انگیزی از الهام محتوا است که معدود بازاریاب محتوا از آن استفاده می کنند. یکی از ترفندهای مورد نیاز برای جستجوی توییتر که همیشه در داشبورد نظارت بر رسانه های اجتماعی استفاده می کنم ، جستجوی سوال توییتر است:

    [نام تجاری؟] (با فاصله بین) را در جعبه جستجوی توییتر تایپ کنید و تمام سؤالاتی را که افراد هنگام بحث درباره موضوع / مارک / محصول شما از آنها می پرسند ، مشاهده خواهید کرد.

    اگر می خواهید کمی مشکل تر شوید ، سؤالات توییت شده رقیب خود را نیز بزرگتر کنید. این کار باعث می شود تیم شما در بالای خریداران رقیب خود از همه موارد برتر باشد:

    questiio توییتر

    Cyfe ( سلب مسئولیت: این مشتری بازاریابی محتوای من است ) داشبورد رسانه اجتماعی است که روشی آسان برای نظارت بر چندین نتیجه جستجوی توییتر در یک داشبورد ارائه می دهد. می توانید از آن برای نظارت بر انواع سؤالات توییت شده پیرامون اصطلاح اصلی یا نام تجاری خود استفاده کنید:

    مانیتورینگ توییتر Cyfe

    6. Reddit AMA
    Reddit AMA روش عالی دیگری برای انتخاب برخی سؤالات جالب برای استفاده در مطالب شما ارائه می دهد. متأسفانه ، من روش قابل قبولی برای نظارت بر Reddit برای کلمات کلیدی پیدا نکرده ام (در حالی که به Subreddit خاص محدود می شوید) اما از آن استفاده کردم.

    می توانید با استفاده از Cyfe ، هشتگ #redditama را در ترکیب با اصطلاح اصلی خود کنترل کنید. یا می توانید در هشدارهای توییت من تنظیم کنید . این ابزار مجموعه ای منحصر به فرد از گزینه ها را به شما امکان می دهد توییت هایی را بر اساس کلمات کلیدی ، هشتگ ، و حتی کلمات موجود در زندگی نامه کاربران پیدا کنید. این هضم ایمیل ترین پیام های اخیر را ارسال می کند که هشدارها را سخت تر می کند.

    برای نظارت بر Reddit AMA ، می توانید آن را تنظیم کنید تا توییتهایی را که دارای هشتگ #redditama در آنها است همراه با کلید واژه اصلی خود جستجو کنید. یا برای هدفگذاری بیشتر ، فقط می توانید آن توییتهای منتشر شده توسط کاربران توییتر با کلمه کلیدی خود را در بیوگرافی زیر نظر بگیرید:

    تنظیمات MyTweetAlerts

    در اینجا مثالی از AMA اعلام شده در مورد موضوع مورد علاقه من آورده شده است:

    mytweetalerts

    تمام کاری که من باید انجام دهم این است که موضوع AMA را باز کرده و در جستجوی سؤالات جالب توجه برای ایده های محتوای آینده خود ، از طریق نظرات حرکت کنید:

    Reddit AMA

    نحوه اضافه کردن سؤالات به استراتژی بازاریابی (محتوا) خود
    تحقیقات سؤال Niche منبع تقریباً بی پایان فرصتهای محتوایی را ارائه می دهد. برای نامگذاری چند مورد ، در اینجا ایده هایی در مورد نحوه استفاده از سؤالات آورده شده است:

    یک بخش پرسش و پاسخ جداگانه برای پرداختن و توضیح سوالات اساسی ایجاد کنید
    برای پوشش سؤالات شناسایی شده ، محتوای موجود را شناسایی و بهینه کنید
    پرسش و پاسخ را به صفحات مهم فرود بیاورید (این ممکن است به صفحات محصول در Google نمایش داده شود).
    اما این فقط مربوط به محتوا نیست:

    اقدامات مختلف + تیم برای انواع مختلف سؤال
    با توجه به طبقه بندی اولیه سؤال ما ، یادآوری این مسئله است که چگونه تحقیقات سؤال ممکن است (یا بهتر بگویم ، باید) چندین بخش را در شرکت شما درگیر کند:

     

    می توانید این برگه را با لینکهای قابل کلیک در اینجا بارگیری کنید .

    سؤالات اساسی (چیست - چیست):
    انواع محتوا برای پاسخ به این سؤالات: واژه نامه ، سؤالات متداول
    ملاحظات خاص SEO:
    فهرست مطالب قابل کلیک ( نمونه را ببینید)
    طرحواره QAPage را پیاده سازی کنید
    سایر تیم ها برای مشارکت: تیم پشتیبانی مشتری و فروش (از جمله آموزش). شما می خواهید آن دسته از تیمها از مشتری های شما استفاده کنند
    سؤالات چگونه:
    انواع محتوا برای پاسخ به این سؤالات: سؤالات متداول (+ فیلم)
    ملاحظات خاص SEO: از HowTo Schema (شامل Yoast برای WP) استفاده کنید
    سایر تیم ها برای مشارکت: از متخصص CRO خود استفاده کنید زیرا اینها ممکن است معامله باشند
    سوالات مربوط به برند ROPO:
    انواع محتوا برای پاسخ به این سؤالات: محتوای وبلاگ (+ آموزش تصویری)
    ملاحظات خاص SEO: برای هرچه بیشتر اصطلاحات مرتبط با مارک تجاری مرتبط بهینه سازی کنید
    سایر تیم ها برای درگیر شدن: تیم مدیریت محصول خود را درگیر کنید تا آنها بتوانند پاسخ ها (بازخورد) و جمع آوری به روزرسانی ها و پیشرفت های مورد نیاز محصول را جمع آوری کنند. این موارد را با اولویت بالا به برنامه تحریریه خود اضافه کنید
    سوالات پر قصد برند:
    انواع محتوا برای پاسخ به این سؤالات: پرسش و پاسخ محصول
    ملاحظات خاص SEO: پیاده سازی طرحواره QAPage
    سایر تیم ها برای مشارکت: برای بهینه سازی تبدیل به صفحه بهینه ، از متخصص CRO و کارشناس آزمایش A / B خود استفاده کنید
    سوالات ناوبری مارک شده:
    انواع محتوا برای پاسخ به این سؤالات: پایه دانش خاص محصول (+ آموزش ویدیویی)
    ملاحظات خاص SEO: پیاده سازی طرحواره QAPage یا استفاده از یک راه حل Q&A بهینه شده ( مانند این مورد )
    سایر تیم ها برای درگیر شدن: تیم های طراحی و قابلیت استفاده خود را برای حل مسائل ناوبری درگیر کنید
    سوالات تحقیق رقابتی مارک دار:
    انواع محتوا برای پاسخ به این سؤالات: صفحات فرود + فیلم را ایجاد کنید تا مزایای محصول خود را توضیح دهید
    ملاحظات خاص SEO: برای هرچه بیشتر اصطلاحات مرتبط با مارک تجاری مرتبط بهینه سازی کنید
    سایر تیم ها برای درگیر شدن: تیم مدیریت محصول خود را درگیر کنید تا آنها بتوانند پاسخ ها (بازخورد) را جمع کنند و به روزرسانی ها و پیشرفت های مورد نیاز محصول را پیاده سازی کنند. تیم فروش خود را درگیر کنید تا آنها بدانند چگونه به بهترین وجه مزایای محصول خود را برای مشتریان توضیح دهند
    سوالات معتبر تجاری دارای مارک تجاری
    انواع محتوا برای پاسخ به این سؤالات: ایجاد صفحات فرود + فیلم
    ملاحظات خاص SEO: برای هرچه بیشتر اصطلاحات مرتبط با مارک تجاری مرتبط بهینه سازی کنید
    سایر تیم ها برای مشارکت: مدیریت شهرت + تیم های رسانه های اجتماعی خود را درگیر کنید تا در صورت لزوم به درستی این سؤالات را بپردازید
    موارد مصرف:
    سوالات در بسیاری از سطوح ، از تحقیقات مخاطبان گرفته تا بهینه سازی تبدیل و توسعه محصول مفید هستند
    در مورد SEO ، بهینه سازی سؤالات به شما کمک می کند تا کپی با هدف بهتر تهیه کنید و دید بیشتری به جستجوی ارگانیک بدست آورید (خصوصاً از طریق ظاهر شدن در جعبه های برجسته و "People also Ask")
    تحقیق در مورد سؤالات یک فرایند مداوم است: شما باید به طور مداوم در حال کشف موارد جدید باشید و رسانه های اجتماعی را برای ایده های در زمان واقعی نظارت کنید
    ابزارهای زیادی برای کمک به شما در کشف و سازماندهی سؤالات طاقچه وجود دارد (وقتی صحبت از ساماندهی آنهاست ، استفاده از ابزارهای موردعلاقه خود یا حتی به سادگی صفحات گسترده همیشه ایده خوبی است)
    تحقیقات سؤال فقط برای سئو یا ایده آل کردن محتوا نیست. این می تواند به بهبود تعامل رسانه های اجتماعی کمک کند ، به شما در ایجاد کالای بهتری کمک کند ، به تیم های داخلی خود آموزش دهید تا مزیت های محصول را به مشتریان بهتر توضیح دهند.
    آیا هنوز در حال تحقیق و بهینه سازی سؤالات طاقچه هستید؟ لطفا نکات و ترفندهای خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

    بهینه ساز
    پنجشنبه 18 مهر 1398 - 4:47
    بازدید : 316
    برچسب‌ها :

    واو ما سال دیگر این کار را انجام دادیم و به نظر می رسد که بخاطر نگاهی دقیق به سلامتی شیوه های سئو درون صفحه ای ما گذشته ایم. چه راهی بهتر برای برخورد با زمین در حال اجرا از لیست چک است؟ در وایت برد امروز جمعه ، بریتنی مولر افسانه بهترین نکات خود را برای انجام کارآمد جستجوگرها روی صفحه در سال 2019 به اشتراک می گذارد.

     

    برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

    رونویسی فیلم
    سلام ، هواداران موز به نسخه دیگر جمعه Whiteboard خوش آمدید. امروز ما در حال جستجو بر روی همه SEO در صفحه هستیم ، و من آن را به سه بخش مختلف تقسیم کردم:

    خزندگان و Googlebot چگونه می توانند از طریق سایت و صفحات وب خود خزنده شوند؟
    UX محتوای درون صفحه شما چیست؟
    مقدار محتوای محتوای صفحه شما چقدر است؟
    بنابراین بیایید درست پرش کنیم ، باید؟

    خزنده / ربات قابل دسترسی
    tag برچسب روبات های متا به خزیدن اجازه می دهد
    اطمینان از تگ رباتهای متا شما اجازه خزیدن را می دهد ضروری است. اگر این امر مانع از خزیدن Googlebot شود ، صفحه شما هرگز در جستجوی شما نخواهد بود. شما می خواهید مطمئن شوید که همه این موارد از بین رفته است.

    ☑ Robots.txt خزنده را مجاز نمی داند
    شما می خواهید مطمئن شوید که اجازه دهید این صفحه بگویید که شما در حال تلاش برای رتبه بندی در موتورهای جستجو هستید ، که این URL را از robots.txt خود رد نمی کنید.

    ☑ URL در نقشه سایت گنجانده شده است
    به همین ترتیب می خواهید مطمئن شوید که URL در نقشه سایت شما قرار دارد.

    mark نشانه گذاری طرحواره
    همچنین می خواهید هرگونه نشانه گذاری طرحواره ای ، هرگونه برنامه ریزی مربوط به طرحواره ای را که می توانید اضافه کنید. این در واقع موتورهای جستجوگر تغذیه ای با قاشق است که صفحه شما درباره چیست و محتوای شما در مورد چیست.

    links پیوندهای داخلی که با متن لنگر طبیعی به صفحه شما نشان می دهند
    بیایید بگوییم که من در تلاش برای رتبه بندی برای سنگ های چاکرا هستم. شاید من در یک وب سایت یوگا قرار داشته باشم و می خواهم مطمئن شوم که صفحات داخلی دیگری را نیز با متن لنگر "بلورهای چاکرا" یا "سنگ های چاکرا" به سنگ های چاکرا پیوند می دهند و اطمینان حاصل می کنم که من به گوگل نشان می دهم که واقعاً این است یک صفحه مرتبط با داخلی و مهم است و ما می خواهیم به آن اهمیت دهیم.

    ☑ HTTPS - SSL
    شما می خواهید مطمئن باشید که امنیت آن مطمئن است و Google نیز این موضوع را مورد توجه قرار می دهد.

    تجربه ی کاربر
    Guid با دستورالعمل های دسترسی به محتوای وب دیدار می کند
    آیا این دستورالعملهای دسترسی به محتوای وب را رعایت می کند؟ قطعاً به آن نگاه کنید و مطمئن شوید که همه جعبه ها را بررسی می کنید.

    design طراحی موبایل پاسخگو با همان محتوا و پیوندها
    آیا برای موبایل پاسخگو است؟ با نمایه سازی موبایل اول بسیار مهم است.

    ☑ CTA را پاک کنید
    آیا یک تماس روشن برای اقدام وجود دارد؟ بسیاری از صفحات این را از دست می دهند. بنابراین ، برای این صفحه ، شاید یک دکمه یا پیوند بزرگ "Buy Cryakals Chakra Here" را داشته باشم. این می تواند یک CTA واضح باشد. داشتن مهم است.

    ☑ چندرسانه ای: SERP را ارزیابی کرده و رسانه مورد نظر خود را اضافه کنید
    آیا انواع دیگر رسانه مورد نظر را ارائه می دهید؟ آیا تصاویر و فیلم و فرم های مختلف محتوا در صفحه شما وجود دارد؟

    speed سرعت صفحه: استفاده از CDN ها ، فشرده سازی تصاویر ، استفاده از هاست قابل اعتماد
    آیا سرعت صفحه را بررسی می کنید؟ آیا از CDN استفاده می کنید؟ آیا تصاویر خود را فشرده می کنید؟ شما می خواهید تمام این موارد را بررسی کنید.

    ☑ دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را ادغام کنید
    این ساده ترین چیز است اطمینان حاصل کنید که افراد به راحتی می توانند محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

    محتوا و ارزش
    اینجا جایی است که واقعاً سرگرم کننده و استراتژیک نیز می شود.

    content محتوای منحصر به فرد و با کیفیت بالا
    آیا شما محتوای با کیفیت بالا ارائه می دهید؟ بنابراین اگر به گوگل می روید و "سنگ های چاکرا" را جستجو می کنید و به همه آن نتایج نگاه می کنید ، آیا همه آن محتوای خوب را وارد صفحه خود می کنید؟ آیا شما آن را حتی بهتر می کنید؟ زیرا این باید هدف باشد.

    for برای بهینه سازی: SERP و PPC را ارزیابی کنید ، توجه کنید که ویژگی های SERP نشان داده می شوند
    شما همچنین می خواهید برای نیت بهینه سازی کنید. بنابراین می خواهید آن SERP را ارزیابی کنید. اگر در آن صفحه نتیجه جستجو تعداد تصویر یا شاید فیلم وجود دارد ، باید آن را نیز در صفحه خود قرار دهید ، زیرا به وضوح این همان چیزی است که افراد به دنبال آن هستند.

    شما همچنین می خواهید PPC را ارزیابی کنید. آنها آزمایش های زیادی را در مورد آنچه انجام می دهند و چه چیزی انجام نداده اند انجام داده اند. بنابراین احمقانه است که هنگام بهینه سازی صفحه خود آن را مورد توجه قرار ندهید.

    ☑ عنوان ها و توضیحات متا
    آن عناوین چیست؟ این توضیحات چیست؟ چه کاره؟ برچسب های عنوان و توضیحات متا هنوز هم بسیار مهم هستند. این اولین تصور برای بسیاری از بازدید کنندگان شما در Google است. آیا یک کلیک را فریب می دهید؟ آیا می خواهید یک تماس فریبنده برای اقدام به سایت خود انجام دهید؟

    tag برچسب های هدر
    برچسب های هدر H1 ، H2 و H3 هنوز هم بسیار مهم هستند. می خواهید مطمئن شوید که عنوان صفحه شما H1 و موارد دیگر است. اما فقط بررسی همه اینها خوب است.

    images بهینه سازی تصاویر: فشرده سازی ، نام فایل های عنوان ، اضافه کردن متن alt
    تصاویر بزرگترین منبع نفخ سرعت سایت در صفحه هستند. بنابراین می خواهید از فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر خود اطمینان حاصل کنید و صفحه شما را سریع و به راحتی در دسترس کاربران خود قرار می دهد.

    ☑ بررسی برای طراوت
    شما می خواهید برای تازه بودن بررسی کنید. ما می خواهیم مطمئن شویم که این مطالب به روز است. شاید به مطالب پرطرفدار سال گذشته یا دو مورد از سایت خود نگاهی بیندازید و آن مطالب را به روز کنید. این باید یک شستشوی مداوم و تکرار باشد. می خواهید به روزرسانی مطالب در سایت خود ادامه دهید.

    questions شامل سوالات متداول باشید
    این کار بسیار آسانی است ، اما معمولاً از آن غافل می شود. AnswerTheP Public یک کار عالی در زمینه سوالات را انجام می دهد. مرورگر کلمات کلیدی Moz دارای یک فیلتر واقعاً عالی است که برخی از سوالات متداول را برای یک کلمه کلیدی در اختیار شما قرار می دهد. من اکیداً پیشنهاد می کنم این موضوع را بررسی کنید و برخی از آن را شروع کنید.

    اکنون سوالات متداول را پیدا کنید

    اینها به هدف قرار دادن قطعه های برجسته کمک می کنند. بنابراین اگر شما از برخی از این موارد استفاده می کنید ، نه تنها ترافیک اضافی کسب می کنید بلکه این فرصت ها را برای گرفتن قطعه های برجسته پیدا می کنید ، که بسیار عالی است. شما در حال جستجو در املاک و مستغلات هستید. عالی. جعبه های PAA همچنین یک روش عالی برای یافتن سؤالات متداول برای یک کلمه کلیدی خاص است.

    ☑ خلاصه ها را اضافه کنید
    خلاصه ها همچنین سنگهای قیمتی هستند. ما می بینیم که گوگل همه وقت خلاصه مطالب را جستجو می کند. آنها به ارائه خلاصه ای از قطعات برجسته و ویژگی های مختلف SERP برای کمک به نوع اطلاعات تقطیر برای کاربران می پردازند. بنابراین اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، نه تنها محتوای خود را راحت تر اسکن خواهید کرد ، بلکه می توانید آن را برای جستجو در دسترس تر کنید ، که بسیار عالی است.

    ☑ TF-IDF (فرکانس سند معکوس فرکانس)
    TF-IDF مخفف "فرکانس سند معکوس فرکانس" است. این کمی تهدیدآمیز به نظر می رسد. در واقع بسیار ساده است. تعداد دفعاتی که "سنگ های چاکرا" در این صفحه خاص با تعداد دفعاتی که در هر مکان ذکر شده است ذکر شده است؟ این در اصل فقط یک محاسبه برای تعیین ارتباط با اصطلاح "سنگ های چاکرا" است. واقعاً باحال و معمولاً توسط Google استفاده می شود. بنابراین اگر بتوانید این کار را در صفحه خود انجام دهید ، در دراز مدت فقط به شما کمک می کند.

    ☑ LSI (نمایه معنایی نهفته) برای ارتباط
    به طور مشابه ، LSI یا LSA ، که گاهی به آن اشاره می شود ، نمایه سازی معنایی پنهان است ، و همچنین مربوط به اهمیت است. این امر به تعیین کمک می کند ، خوب ، اگر من در مورد سنگ های چاکرا صحبت می کنم ، ممکن است مباحث دیگری را که معمولاً با این موضوع در ارتباط هستند ، در برگیرد. مربوط.

    ability تست خوانایی Flesch-Kincaid
    خوانایی این صفحه چیست؟ خواندن بهتر ، آسان تر است ، اما به طور کلی می خواهید به آن توجه کنید.

    نوک پاداش!
    کامنتون جنکینز یک نکته نهایی را در توییتر خود قرار داد ، که من آن را خیلی دوست دارم ، و کامرون نویسنده ای در سطح جهانی است - این یکی از بهترین هایی است که من تا به حال با او همکاری کردم - این ترفند سئو در صفحه را ذکر کرد. سه URL برتر رتبه بندی شده برای کلید واژه مورد نظر خود را پیدا کنید.

    نکته تحقیق KW

    1. جستجو در kw مورد نظر خود و 3 URL رتبه بندی بالا را بکشید
    2. URL ها را در Moz KWE مقایسه کنید
    3. بر روی مناطق بیشترین همپوشانی کلیک کنید
    4- به KW هایی که URL های برتر رتبه بندی شده برای KW هدف را دارند نیز مراجعه کنید
    5- از ایده ها برای بهینه سازی صفحه خود استفاده کنید! pic.twitter.com/FxJjOxn7DJ
    - کامرون جنکینز (Kammie_Jenkins) 7 نوامبر 2018
    بنابراین اگر قرار است در گوگل "سنگ های چاکرا" قرار دهم و سه URL بالا را بکشم ، آنها را در Moz Keyword Explorer قرار دهم و ببینم آنها برای چه رتبه هایی قرار دارند ، می بینم که این سه URL به طور خاص برای چه رتبه هایی قرار دارند ، و من نگاه می کنم. در آن چیزی که معمولاً در اینجا قرار می گیرند. سپس من از این کلمات کلیدی برای بهینه سازی صفحه خود استفاده می کنم. نبوغ است این بسیار شبیه به برخی از مطالب مرتبط است که در اینجا درباره آنها صحبت می کردیم.

    ایده های جدید کلمات کلیدی را کشف کنید

    بنابراین قطعاً برخی از این موارد را امتحان کنید. امیدوارم کمک کند. من واقعاً مشتاقانه منتظر هرکدام از نظرات یا سؤالات شما در قسمت نظرات در زیر هستم.

    خیلی متشکرم که جمعه به من در این نسخه از Whiteboard پیوستید. من مشتاقانه منتظر هستم که همه شما را دوباره به زودی ببینم ، با تشکر.

    به یاد داشته باشید ، می توانید نحوه عملکرد کلمات کلیدی خود را دنبال کنید و رقبای اشتراک * صدا * با STAT چه کسانی هستند!

    * اشتراک صدا = کدام آدرس اینترنتی بیشترین تعداد چشم را برای کلمات کلیدی معین دارند.

    بهینه ساز
    پنجشنبه 18 مهر 1398 - 4:46
    بازدید : 314
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 17
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه